DaBeast Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 De Glock staat ingame en ik release hem binnenkort. http://img101.imageshack.us/img101/6923/gt...16262287xh4.jpg http://img101.imageshack.us/img101/8285/gt...16255242iq3.jpg http://img292.imageshack.us/img292/1697/gt...16261060if8.jpg ^Hud. Vriendelijke groeten, DaBeast
gybrus Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Halleu, Nice beast. effe gekloot met een oud projeckt. Morgen met een ander oud proj gaan kloten . Grats,Gybrus let vooral op het image formaat Bewerkt: 23 februari 2007 door Dhr.Gybrus
erterer0 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Mooi wapen Dabeast, heb je de colt 45 wat aangepast of is het model geheel nieuw? welk wapen vervangt die Glock eigenlijk?
gta-pilot Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 (bewerkt) mooi aleemaal ik heb ook maar eens 3ds max gedownload en een torial van dabeast maar ik kan dat voor geen meter dus ik heb maar zitten kloten zeggen als je het mooi vind maar ik snap helemaal nix van 3ds max kan iemand mij dat ff uitleggen?? Bewerkt: 24 februari 2007 door master gta
S-te-Fan Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Vette techniek, hier mijn resultaat:
Jack89 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Vet man, alleen de zwarte reflecteert de witte niet. Een ander achtergrond zou ook beter zijn.
S-te-Fan Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik het material heb gemaakt en toegepast
-Roy- Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Hoi allemaal, ik ben weer even aan het experimenteren geweest met V-ray, en dit is het resultaat: WE LOVE VRAY!!! ( )
S-te-Fan Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik heb het wel maar ik weet niet hoe ik het moet toepassen.
DaBeast Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 @Roy: Mooie render, aleen zou hij mooier zijn als je HDRI (High Dynamic Range Image) gebruikt. @Stefaneke: Mooi huisje heb je daar, lekker veel detail . Ik heb wat nieuws zitten proberen. Een Counter Strike 1.6 map maken. Dit is eerder een testje, om te kijken hoe alles werkt enzo. En het lukt al aardig moet ik zeggen. De model is in 3DS Max gemaakt, dan geëxporteerd, en geïmporteerd in Valve Hammer Editor (een map editor voor de Half Life 1 serie). En dit is er uit gekomen: ^Skymap probleem, moet ik nog fixen.. Problemem te fixen: Skymap.. Meer licht Entity's zetten (hij is nu veel te donker). Vriendelijke groeten, DaBeast
Rivel Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Ben bezig aan een klein straajte, het is in sketchup, nu heb ik nog niet vee, Dit is de straat en parking ben nog maar een beginner hoor! De textures zijn er nog inet op Comment's en rate's zjn welkom! Bewerkt: 1 maart 2007 door Rivel
kees1991 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 ik heb een boom gemaakt. het is de aller eerste boom die goet gelukt is met mijn niewe progama. het is een 3d game engine. ik snap er nog niet zo heel veel van. maar je kan er hele mooie dingen mee maken voor je eigne spel nu heb ik een boom gemaakt morgen ga ik een landschap maken en kijken of ik die boom er op kan zetten.
Jorge_F Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 ik heb een boom gemaakt. *plaatje* het is de aller eerste boom die goet gelukt is met mijn niewe progama. het is een 3d game engine. ik snap er nog niet zo heel veel van. maar je kan er hele mooie dingen mee maken voor je eigne spel nu heb ik een boom gemaakt morgen ga ik een landschap maken en kijken of ik die boom er op kan zetten. Heel leuk keesje, maar kan je met dat programma je models ook in GTA zetten? Of in welke andere games kan je daarmee je models zetten?
gybrus Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Hallo, I believe i see a tree nee je kan moddels er niet uit halen zonder plugin je kunt wel moddels vanuit 3dsm in die engine zetten die btw 50x beter is dan de gta engine kwa graphicks. dus je zou GTA SA erin kunnen naaien zonder boundries en dan meer animaties toevoegen met de animatie editor in de volgende release van de engine. Grats,Gybrus 2DFX editor heb je ook
Recommended Posts