kees1991 Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 jha aleen is die 2dgfx editor wel iets beter dan alle 2dgfx uit heel gta. je kan me daar tog mooie dingen mee maken. de engine is nog maar pas niew. dus er is nog maar wijnig voor te krijgen. ze zijn er wel druk mee bezig. dus mischien bij de volgende update die in een antal weken komt. een exporter voor 3ds. grybros hoe kun je een bestand uit 3ds in die engine naaien dan ??
gybrus Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Hallo, Nieuw project. meer info in het topic en de eerste release. Grats,Gybrus
Jack89 Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Alles ziet er echt vet uit, behalve de grond texture, is gestrekt. En misschien wat meer diepte in de grond texture (bump map) Verder is alles oke
iwpwf Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik heb heel veel mods gemaakt, maar daar kan ik nu even geen screenshot van maken, sorry.
Twenty Eyes Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 (bewerkt) Iwpwf, wat heeft het voor nut om te posten in dit topic zonder dat je een screenshot hebt. Je moet wel posten met een bijdrage aan dit topic. Je kunt bijvoorbeeld posten als je iemand tips wilt geven of als je wilt zeggen hoe goed je zijn model vind. Kijk anders de regels even na. Alvast bedankt. Ik heb ook nog een screenshot van iets wat ik best lang geleden heb gemaakt. Het is een buitenbankje voor in de tuin. Ik had toen nog niet zoveel verstand van Vray, dus ik had licht onder de bankjes i.p.v. schaduw. Bewerkt: 3 maart 2007 door Twenty Eyes
gta-pilot Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ik be nu pas echt begonne ik vind hem zel wel goed gelukt zeg wat je er van vind! asdsafsf.rar
gybrus Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ....Ik heb ook nog een screenshot van iets wat ik best lang geleden heb gemaakt. Het is een buitenbankje voor in de tuin. Ik had toen nog niet zoveel verstand van Vray, dus ik had licht onder de bankjes i.p.v. schaduw. Dat maakt nou juist zo leuk Twenty. Ik vindt het een heel mooi tafeltje veel detail. heel mooi ik be nu pas echt begonne ik vind hem zel wel goed gelukt zeg wat je er van vind! ik vindt hel al heel netjes. Is het je eerste moddel?? De ramen zien er goed uit ook weer veel detail alleen vindt ik het een beetje vaag huisje... Tip: Resize je afbeelding of sla het op als png jpg what ever en upload het naar imageshack of gewoon bij beilagen. Grats,Gybrus
gta-pilot Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ja het is mijn eerste huis en ik wilde er een stunt huis van maken en ik had snel een screen gemaakt
gybrus Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Als het zo zit Dan is het in iedergeval al een goed begin. Al helemaal als het je eerste moddel is. het gedeelte waar die helikopter opstaat ziet er nog wel een beetje raar uit... vooral omdat de vloer zo dun is Ik wens je veel succes met je moddel. Grats,Gybrus
gta-pilot Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 thx maar ik heb nog geen toral gevonde over hoe ik een dak maak
Rivel Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ^^^^ Hier bij de Master tutorial list staat er eenje! Klik hier voor de tutorial Rivel
S-te-Fan Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Is er toch iemand die mijn Tutorial gebruikt [WIP] Rates or comments please...
Damos Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Stefaneke ik vind hem wel erg mooi al hoewel ik weinig verstand heb van moddelen Ik heb zelf is een velg gemaakt wat vinden jullie ervan? Ik ben nog maar een beginner dus.
gta-pilot Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 jajaja mensen ik heb ook niet stil gelegen maare ik heb een villa gemaakt screen 1 screen 2 screen 3 en dan screen 4 rate and com please
EXIT Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 je moet je ramen op een zelfde hoogte zetten en het dakraam staat ook scheef. of lijkt dat maar?
Recommended Posts