Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry hoor, maar ik vind hem niet echt mooi. :$

(Bijna) niks is goed gescaled, en dat is jammer.

Maar volgens mij ben je nog maar een beginner en dan is het ok, :bier: mijn eerste models zagen er nog slechter uit.

:engel:

Maar ok, 6/10

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Hij is idd beetje groot ten opzichte van de ramen en deuren(vooral deuren) Verder wel lol. K denk dat ik ooit ook eens een huis ga maken, ook al heb ik nog geen idee hoe ik hem ingame wil krijgen :puh:

Oja enneh.. He wat jammer nou, nou kan ik niet zien met wie je op Xfire zit te praten :puh: (viel me ineens op dat je je taakbalken half had weggekrast :puh: )

Geplaatst:
Sorry hoor, maar ik vind hem niet echt mooi. :$

(Bijna) niks is goed gescaled, en dat is jammer.

Maar volgens mij ben je nog maar een beginner en dan is het ok, :bier: mijn eerste models zagen er nog slechter uit.

:engel:

Maar ok, 6/10

kan je hem nog 1 keer raten want ik ben een beginner en het ik een villa O.o

Geplaatst:

Ok, omdat je een beginner bent krijg je van mij een 8...

@ Jericho

Die schans is ook wel mooi voor een eerste model.

Geplaatst:
Ok, omdat je een beginner bent krijg je van mij een 8...

@ Jericho

Die schans is ook wel mooi voor een eerste model.

Bedankt :sigaar: Dit is niet mijn eerste model, mijn 3e ofzo maar dat maakt niet echt uit. De textures zijn wel vreselijk slecht, maar dat kan ik ondertussen nu ook al veel beter. Ik ben nu bezig met een stad te maken, als die goed is zal Fire1Bull beslissen of ik mee mag modellen met Las Collinas.

Geplaatst:

Eerlijk gezegt hoop ik voor jou(Jericho) dat dat een schans voor een motor is, of dat het de bedoeling is dat je auto een 3 dubbele achterwaardse salto maakt als je over die schans gaat. :puh: Want daar kun je op rekenen met die opstaande rand aan het einde :bier: (niet zeker over dat achterwaardse, want ik herinner me ook ergens dat bij SA juist onrealistisch is, en dat als je een rand aan het eind zet, dat je dan precies de tegenover gestelde kant op draaid als je in het echt zou doen)

Geplaatst:

Wat dacht je soms :puh: dat weet ik ook wel dat die schans redelijk onrealistisch is :) maar is hij is idd gemaakt om mooie salto's te maken.

Geplaatst:

Ik heb ook een ramp gemaakt( hij zal waarschijnlijk bij mijn straatje met huizen komen) check vorige pagina of de paginad aarvoor:

Hier wat screens(zonder textures)! Comeents and rate's zijn welkom!

Geplaatst:

dude er zijn 2 dingen die je aan je schans moet doen. 1 textrues geven :) en 2 je moet geen 2d vlaken gebruiken. dat geeft bugs ingame. je moet dus onder bij de achterkant van de schan ff een lijn teken zodat die dicht is. anders krijg je bugs.

je mag ook geen paarse vlaken zien. dit zijn pleken die ingame gaan bugen.

Geplaatst:

Maar ik krijg toch nooit iets ingame dus ingame zal hij wss niet worden!

Rivel

Geplaatst:

ik ben even een nieuwe auto begonnen,

Nissan skyline Er32 4 deurs. Ik wil em de style maken van de auto van NL Drift series. met falken decal

Ook naast de Er34 die je ook kan zien, worden ze beide low/midpoly gemodeld

r32r344doorproject1custdk5.png

r32r344doorproject2custas5.png

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...