Jericho Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Die auto's zijn vet, Dr1fter! Zijn ze voor een bepaalde mod? Of ga je ze gewoon voor je eigen ingame zetteN?
DaBeast Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Een tussendoortje, niets om over op te scheppen . Ik had hem gemaakt voor mijn signature : Vriendelijke groeten, DaBeast
S-te-Fan Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Mooi, Mijn Trebuchet en Catapult. Ook als tussendoortje, Maar mischien voor GLD. [WIP]
Wazuup Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Na de wedstrijd PSV-Ajax had ik even zin gekregen om snel wat te maken: Toch aardig wat poly's in totaal
Baz ('',) Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 oke geinig, jammer dat az wel beter is voor jullie
kees1991 Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 sorry dabeas. dat je jhe na aap. maar ik vont het gewoon een goe idee. hier 1 met mijn eerste self gemaakt lelijke reflectie. die heb ik zonder tut gemaakt en t was mijn eerste keer. ik heb wel ooit een tut bekeken. maar daar snapte ik nix van. en hier een render die wel goed gelukt is. hier op zie je t model ook beeter
Jorge_F Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Ziet er nice uit keesje, ik zie dat je al gevorderd begint te worden .
kees1991 Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 tankx. ik voel mij al helemaal pro ik heb ondertussen ff de render helemaal klaar gemaakt. nogsteeds zonder tut's en helemaal zelf gemaakt. ik ben er best trots op
-Roy- Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Hoi Kees1991, ziet er goed uit! Maar misschien kun je de diktevlakken (het geëxtrude deel) even smoothen d.m.v. smoothinggroups. verder ziet er het practig uit
DaBeast Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Maakt niet uit hoor Keesje, die van jou ziet er prachtig uit. Herkend iemand deze uit ergens? Heeft wel nog reflecties nodig. Vriendelijke groeten, DaBeast
Puma Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 @DaBeast: Leuk wieletje, ik ken 'm nergens van terug, hij ziet er leuk uit en een goede reflectietexture maakt het helemaal af (denk ik)!! @kees1991: Ik heb geen verstand van 3dsMax :$ maar zoals -Roy- ook al zegt: Je gaat er op vooruit! Waar staat het veertje voor ? ---------------------------------------- Ik weet niet meer waarom, maar laatst had ik zin om een Daf truck te maken. Niet dat het wat is geworden ofzo, want ik had geen inspiratie meer... Ik had 'm opzich wel af kunnen maken, alleen is/was het probleem bij mij altijd: Waar moet ik beginnen, waar ga ik nu mee verder..? Toen ik dus bij het kabine-gedeelte kwam ben ik dus ook 'gestopt', aangezien ik niet echt wist waar ik verder moest gaan.. Anyway, hier een screenie: Ben wel trots op de rondingen die ik heb gemaakt, aangezien me dat met Sketchup nog niet eerder zo mooi is gelukt..[/font] PWC, Grtz Puma.
kees1991 Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) puma. die veer is van photoshop. je model. ik zie nog niet echt een vrachwagen onderdeel daar in. maar verder de ronding is wel mooi gedaan. beesje. t is een mooie velg. maar ik zie niet van waar die is. inderdaat met reflecktie is de helemaal prerfeckt. EDIT ik moet voor school iets maken over energie. het moet een reclame poster worden voor een stroom bedrijf. heeft iemand een idee ?? een lamp maken heb ik al geprobeerd. maar lukt niet echt Bewerkt: 21 maart 2007 door kees1991
-Roy- Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Misschien een bliksem straal/schok namaken? En dat je dan tussen de twee schokken de naam van het stroombedrijf zet... Succes met je poster!
DaBeast Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 (bewerkt) De rim is klaar. Het wiel komt uit de X-Box versie van Vice City. Wat ik dus van plan ben is een velgenpack te maken voor transfender, met velgen uit de X-Box versie van GTA 3 en Vice City (in het totaal 16 Rims). Mijn volgende car-conversions zal ik ook uit de X-Box versie doen. Tevens heb ik geprobeerd om de velg zo goed mogelijk in San Andreas te laten passen. Niet te veel chroom, net goed genoeg. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 21 maart 2007 door DaBeast
gybrus Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Kees zoals ik al zij geile logo's Puma ik sta versteld :O Die ronding is echt geil geworden Dabeast Leuk dat je alle mooie dingen terug haalt =D Tip: als je de texture vergroot keer 2 =D dus van bijv 64x64 naar 128x128 Krijg je wel een beetje pixelig plaatje doordat je het vergtoot maar ingame is die dan echt super scherp (laatst geprobeerd met een mod die de lampen texture vervangd) Kan ook dat het nieuwe plaatjes waren maar ik denk het niet. Grats
Recommended Posts