Flame^ Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Huisje afgemaakt, ik ben nu bezig met het textureren, maar dat gaat niet bepaald makkelijk . Let niet op de tegels, die ga ik nog aanpassen. De textuur op het dak is uit SA gehaalt . Het object telt 1484 polys.
Jorge_F Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Bewerkt: 29 december 2005 door Jorge_F
Blastov Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Jorge, echt meesterlijk 9.4\10 Big Smoke, dat dak heeft dringend een UVW nodig
Jorge_F Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Bedankt voor het compliment Blaster .
Flame^ Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Jorge, echt meesterlijk 9.4\10Big Smoke, dat dak heeft dringend een UVW nodig Klopt, het ziet er idd niet uit . Ik heb net die videotutorial van Bradley gezien, en heb er zeker wat aan. Ik ga er strakjes weer mee verder en edit zo wel een screen . (Als het lukt )
W3sl3y Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Jorge, ga je dit ingame zetten? Het is echt prachtig!!! 9,9/10 Waar ga je later werken? EA? Rockstar? Ubisoft?
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Jorge F,het ziet er echt prachtig uit Hoe ga je het spel noemen ? GTA : Jorge F ?
Jorge_F Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) @W3sl3y, ik ga later niks met 3ds max doen, hoe leuk ik het ook vind . En ja ik ga het ingame zetten, weet alleen nog niet hoe ik het ga noemen. Hier is nog een 3d filmpje die ik gemaakt heb: http://xthost.info/jorgef/Film_0002.wmv Om het filmpje te bekijken heb je een XVID codec nodig. Die kan je hier downloaden. Het is wel duidelijk wat dit moet worden .... -update- Bewerkt: 29 december 2005 door Jorge_F
Flame^ Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Na minstens een uur bezig te zijn heb ik een garage "Ge-UVW-Mapt" . Ik ben benieuwd of jullie het er een beetje goed vinden uitzien of niet. Er staat nog een huis achter, daar moet ik eerst even texturen voor vinden, en een mooie zandweg texture . Note: Deze textures zijn gehaald uit SA zelf, omdat ik er zelf geen kan maken..
Blastov Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Jorge, briljant Big Smoke, het dak en de muur nog even uvw'en en dan is ie goed Hier heb ik nog een screen, Model gemaakt door: weet ik niet meer Getextuurd door: me
Jorge_F Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ziet er netjes uit Blaster, alleen die bergen zijn denk iets te spits .
Wazuup Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) zooo Jorge F, Zo'n goed model zie je niet vaak! 9.5/10 KUTGW Maar dat filmpje heb je dat met 3ds max gedaan? Iets van een camera animatie ofzo? @Blaster27 Ziet er niet gek uit maar de wegen lopen een beetje hoekig 7/10 @Big Smoke Wel leuk huisje 7/10 Greetz Bewerkt: 31 december 2005 door Wazuup
Flame^ Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ben even aan het klooien geweest met de textures. Het is nu volledig af, alleen ben ik er erg zeker van dat er nog wat bugs in de UVW Mapping zit: Wat vinden jullie ervan? De dak texture vind ik niet erg geslaagt, maar ik kon helaas geen andere vinden .
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ziet er goed uit, verder geen commentaar 7.5
Flame^ Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Hier nog een kantoorgebouw. Alleen als ik het ga attachen, dan gaan de textures vaag doen. maar dat los ik wel op :
Recommended Posts