Wauzie Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 @Dirtbike: ziet er erg leuk uit. 7.3 Ik geef je een tip, gebruik èèn keer MeshSmooth in Editable polygon. Dan loopt het nog mooier af. @Kantoorgebouw: Dit gebouw is ietsjes minder. 6.3 Ik vind hem jammer dat de textuur is uitgerekt. Een tip, zet er nog iets van een torentje op of zo, om het nog leuker te maken.
Rick_Mense Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Laat ik dan maar ff een modeltje showen:puh: @kaaspizza, je moet meer poly's gebruiken voor je bochten als je ze bend, want nu ziet ie er hakelig uit Check hier mijn models: Mijn ditbike circuit: Mijn kantoorgebouw: dat waren er een paar Je kantoor gebouw is zeker wel mooi gemaakt, alleen de textures op de zijkant zijn een beetje uitgerekt zoals Wauzie al zij. Maar wel mooi hoor.
PizzaTonno Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 iets gemaakt in 3ds max: [plaatje] [plaatje] probeer euhm in sa te krijgen maar tot nu toe lukt dat totaal niet
Big-Bear Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Very nice kaaspizza Een nieuw kantor gebouwtje:
PizzaTonno Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Leuk gedaan textuurtjes zitten ook goed ik heb ook weer iets gemaakt: [plaatje] [plaatje] :'D zal waarsgijnlijk wel in vc gaan zetten, want in sa heb ik nog een paar heleboel onwijs teveel probleempjes. *769 poly's* Bewerkt: 2 oktober 2005 door kaaspizza
Bradley H. Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Zeit er mooi uit hoor Aleen een beetje onwerkenlijk kwa grootte. Rate: Kaaspizza: 7'4 Big Bear: 7'1 De laatste van Kaaspizza: 8'1 (record)
Tim Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik heb een steile want gemaakt, maar hoe ben ik nou op dat idee gekomen?: Ik was eens een keer met mijn vriend in de kermis in Eindhoven. Daar was ook een motor show, waarbij motorijders tegen een steile want opreiden. Dat waren 2 mensen die dat deden, deze mensen hadden zelf een bijnaam vezonnen voor hun, ze heettee, Mike Miller en Harry Nelson, vandaar dit model klik hier een screen ingame
DaddyPimp Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Haha, vet verzonnen Tim! Dat heb ik ook gezien op de kermis in Eindhoven..
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik zie het niet hoor,, bedoel je rond ding waar ze in rijden en geld van de mensen pakken die het zo de ring insteken?? Dat heb k weleens op TV gezien erg cool
bigG Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb weer eens een stom pokke gebouwtje gemaakt met dank aan inspiratie gebrek, hij moet natuurlijk nog getexterud worden: en deze: Bewerkt: 4 oktober 2005 door marty
kees1991 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) hallo ik heb een wapen industrie gemaakt: Bewerkt: 7 oktober 2005 door kees1991
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Ziet er goed uit alleen je werkt met Sketchup Maar later miss nog 3ds Maxx.. Oftewel Erg mooi!!
Rick_Mense Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 hallo ik heb een wapen industrie gemaakt: Ziet er wel goed uit, alleen kloppen de verhoudingen niet helemaal. Een 7
PizzaTonno Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Aangezien weinig mensen hier kijken of plaatjes posten post ik er nog maar 1tje =') : mss dat ik bij die muur met dat 'beer' bord nog ramen ga maken zodat het niet zo kaal eruit ziet.
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Haha, vet gemaakt KaasPizza! Ik zie dat je de sig van ICK hebt gebruikt! een 8.5
Recommended Posts