Jorge_F Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ziet er leuk uit Blaster, 8/10 Mijn vorderingen: Mijn eiland telt nu 3869 poly's Bewerkt: 3 januari 2006 door Jorge_F
Wazuup Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Jorge_F ga je dit eiland ook als mod uitbrengen?
Jorge_F Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Jorge_F ga je dit eiland ook als mod uitbrengen? Ja dat is wel mijn bedoeling
Jarno Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik host nu de kleine site van Jorge F. En Jorge F vroeg op MSN of ik een naam wist voor de mod en ik zei XoTi Island als grapje maarja nu XoTi City (Een deeltje van de mod, zover ik begrijp). Mijn site is xoti.net (Niet als reclame bedoeld, staat toch niks belangrijks op).
Jorge_F Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik host nu de kleine site van Jorge F. En Jorge F vroeg op MSN of ik een naam wist voor de mod en ik zei XoTi Island als grapje maarja nu XoTi City (Een deeltje van de mod, zover ik begrijp). Mijn site is xoti.net (Niet als reclame bedoeld, staat toch niks belangrijks op). Tuurlijk maakt Jarno geen reclame, maar ga allemaal maar wel ff naar www.xoti.net en www.jorgef.xoti.net. watz xoti? Het hoeft toch niet perse iets te zijn . Ik bedoel, niemand die weet wat Grand Tani Islands betekend .
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Jorge_F ga je dit eiland ook als mod uitbrengen? Ja dat is wel mijn bedoeling Vet! Word de rest van SA dan verwijderd? of meer een toevoeging? Greetz Wazuup
bigG Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Jammer dat je later niets met 3D gaat doen Jorge, je hebt talent, echt waar. Ik ben begonnen met het bebouwen van een stukje van mijn eiland, hier komen een aantal verschillende huisjes op. Ik heb al een leuke inrichting in mijn hoofd die alleen veel tijd kost om te realisiren. Hier 2 screens: Mijn nieuweste huisje, deze komt aan het pad te liggen in 4/5voud. 2 huisjes op een rij, eentje met een garage en eentje met een hondenhok. Let niet op het gat in het eiland, dit is er niet ingame. Er loopt een pad achter waardoor je ook bij de andere huisjes kan (zie eerste screen). Ik heb als het goed is op dit stukje helemaal achteraan nog een klein randje over, hier komt niets, je kan daar gewoon doorheen lopen/rijden met een motor, en mischien plaats ik aan het uiteinde van dat pad nog een stunt of anders aan de overkant van de weg.
Jorge_F Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bedankt BigG . @Gangster, moet je wel het goede vertellen he. Mijn mod gaat niet San Andreas vervangen, hij komt naast San Andreas te staan. Kijk in het topic "Chatham Islands" .
gangster28 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Beetje offtopic maar ik zou zweren dat ik er tc had zien staan maarja dan komt het er naast. EDIT:okee is goed. Bewerkt: 4 januari 2006 door gangster28
Jorge_F Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Beetje offtopic maar ik zou zweren dat ik er tc had zien staan maarja dan komt het er naast. Dat had ik ook eerst gezegd maar als je in het topic gekeken had die ik heb aangemaakt kon je lezen dat het geen TC werd, maar maakt niks uit hoor .
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Bigg Die huizen zijn wel mooi gemaakt ik geef ze een 7
Recommended Posts