Jump to content

Show jouw models I


Bradley H.

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er super uit man.

Komt die in GTI? :engel:

Nee, hij is veel te groot voor GTI en het past niet in gti kwa stijl van GTI vind ik,

Ik was van plan een stadion te gaan maken waar je in kan crossen en race missies kon doen,

Dus als niemand me daar mee kan gaan helpen moet ik dat zelf gaan leren maken.

Maar voor dat zover is ben ik alweer een tijdje verder.

Ziet er geil uit Kaaspizza :D.

Post ook eens die screen van dat uberchille bord in het midden, die is zo goed gelukt :engel:.

Hehe oke, :sigaar:

djorts0rf.jpg

[filmpje]

Bewerkt: door kaaspizza
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel leuk uit, maar de texturen zijn crap.....bij zo'n projecten is het erg belangrijk vanaf het begin af goed te texturen....nu is het bijna onmogelijk alle wegen nog mooi te texturen terwijl je hier veel tijd op hebt kunnen besparen door het in het begin te doen voor het benden. En in het begin van je track lijkt het hobbelig, is dat de bedoeling?

Btw, waar is mijn bord :{:puh::P. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er mooi uit, alleen zoals Wauzie al zij is er wel wat met de textures, hoort het trouwens zo dat het bord zo ''haperig'' is?

Ik ben trouwens begonnen met het verder bouwen:

lot0124ak.jpg

(Weet iemand nog iets leuks voor dat lege stukje bij dat gras?)

lot0135mn.jpg

Ik ben zelf niet helemaal tevreden over de huisjes, maar ik heb geen zin meer om ze te veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

@ kaaspizza mooi alleen zoals er al gezegd werd texture bugs lolig nummer. :schater:

@big G ziet er mooi uit alleen volgens mij klopt de verhouding van de eerste 2 huizen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

BigG, wat moet ik zeggen....het lijkt allemaal zo 'Boxy'....ik zou hier wat aan proberen te doen...gooi er wat meer poly's in en gebruik minder boxes maar extrude of gebruik andere effecten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kaas, waarom geen COL3 met licht? :-( en waarom is de uvw map op begeve moment zo lelijk ? :-( (zie je in het filmpje, stark muziekje trouwens) Naast dat toch een 80,00\100,00 van orginaliteit en het ontwerp

BigG, die huizen hebben wel iets speciaals, goed gedaan, alleen er zijn mensen die groter zijn dan T.V. en om nou te gaan bukken voor een voordeur is ook weer zo iets :-( 83,50\100,00

Mijn brug, inspiratiebron: Jorge

Hij is alleen nog niet af, en het ziet er een beetje lijp uit met die lange palen, maar 4\5 van de palen zit onder water, in sa\vc dan :-(

Taadaa...:

b-r-u-g.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...