DaBeast Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ja, ik heb er even aan gewerkt, maar de ct spawm is zo goed als af . *Ik had toch maar besloten om het op de dust laten te lijken, maar dan in een moderne stijl, boven op dat gebouw wordt een sniper spot voor mijn mod . Ik noem hem De_Rust=>the future of De_dust . Bewerkt: 8 januari 2006 door dabeast
Mpp Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Velaro de meeste models hier komen niet ingame ofzo.Ik heb met behulp van Kaaspizza de body van me audi af. Screens : Wat vinden jullie ervan? Hij heeft 1736 poly's aleen die stoelen binnen lopen een beetje raar LOL maar wel KUTGW echt GJ
Flame^ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Erm.. De auto heeft nog geen interieur, dus er zitten nog geen stoelen in..
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Idd dit is alleen nog de body. Knappe jongen als jij in die auto kan zitten.
Blastov Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 dabeast, maak is een duidelijkere screen zo kan ik het niet goed zien
Grove St. Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 @dabeast: nu vindt ik het niets, maar maak even een mooie pic. Pas dan kunnen we het beoordelen
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Wat ik er zo kan van maken, het is gemodelt met sketchup. En ik vind het wel mooi lijken. Ik geef hem een dikke 7.5/10. @Gizmo: Mooie auto man. Ik geef hem al een dikke 8/10. Greetz Matiscus Bewerkt: 7 januari 2006 door Matiscus
Flame^ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik ben wat aan het proberen om een mooie kartbaan te vinden. Ik heb tot nu toe dit, het is helaas wel high-poly . Ik ben benieuwd hoe jullie een racebaan/weg maken.. (Box, plane, hoeveel segments, etc.)
Jorge_F Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ziet er inderdaad erg high poly uit Big Smoke maar wel mooi. Als hij getextured is is hij vast nog veel mooier, ga zo door .
bigG Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik gebruik voor een weg altijd een plane, met acht segments in de lengte/breedte (ligt eraan hoe je hem maakt, maar ze moeten over de langste kant lopen) dan ga ik naar editable mesh en selecteer ik de buiteste strook. Dan scroll ik naar beneden en vul ik bij exture ''0,3'' in voor een stoep (jij moet natuurlijk kijken wat je zelf wilt). Dan selecteer je de andere en doe je hetzelfde.
DaBeast Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) W00t, het is niet in scetchup gemodelt . Maar ik zal direct nieuwe screens maken, maar eerst ga ik wat verder werken . Bewerkt: 8 januari 2006 door dabeast
Flame^ Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Dit ga ik gebruiken voor een armoedig achtig buurtje, er komen dus wat houten "huisjes" op .
JGuntherS Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ziet er leuk uit, maar ik zie daar 2 strepen op de helft... Die moeten maar even weggewerkt worden, niet?
DaBeast Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Lol, er is al veel verandert nu -Greetz Bewerkt: 7 januari 2006 door dabeast
Recommended Posts