PizzaTonno Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) hallo Ik dacht elke keer zo'n stene gebouw wordt ook saai, dus hier een hout huisje: naja.. ik ga denk ik nu wat minder gebouwtjes maken en me meer richten op het krijgen van mods in die *!%$@#!@* GTA.SA Bewerkt: 11 oktober 2005 door kaaspizza
Hunter Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) mogen hier ook auto models?zo ja hier: zo nee doe ik het niet meer. alleen de lampen moeten nog geplaatst worden en dan kan hij ingame getest worden. is die bak verbouwd of zelf gemaakt en lukt het met de dummies?? ik maak ze altijd zelf Bewerkt: 11 oktober 2005 door Hunter
gangster28 Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 mogen hier ook auto models?zo ja hier: zo nee doe ik het niet meer. alleen de lampen moeten nog geplaatst worden en dan kan hij ingame getest worden. is die bak verbouwd of zelf gemaakt en lukt het met de dummies?? ik maak ze altijd zelf verbouwd en dat had je ook kunnen lezen een paar pagina's terug.
JGuntherS Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Mijn eerste echte mod: Pancake Island Rate?
Wauzie Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ziet er leuk uit, maar nog beetje leeg. 6.2
JGuntherS Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik ben nog (met iemand anders) gebouwen enzo aan het maken Dit is mijn eerste bebouwing (hij is ook een beetje zichtbaar op het eiland): Rate again?
X-Zero Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik ben nog (met iemand anders) gebouwen enzo aan het makenDit is mijn eerste bebouwing (hij is ook een beetje zichtbaar op het eiland): Rate again? 6.3,want dat bordje,is bijna niks,mischien een huisje?(niet kwaad bedoeld)
Big-Bear Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Wat vinden jullie van mijn Simepl gebouwtje
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Leuk gebouwtje hoor Big Bear hier een villa van moi ... was eigelijk voor GTA B maar dat is gestopt dus ik heb er niks meer aan :] Greetz GizmO
Achille Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ga anders ook bij GTI? moooi big bear gizmo die van jou is beetje lelijk
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ook bij GTI ? Hebben die nog niet genoeg mensen dan ? 1. die hebben er genoeg (lijkt mij) 2. ik ben nog helemaal niet goed met 3Ds MAX .. 3. ik heb nu problemen met 3Ds MAX ... Maar het lijkt me wel vet om te doen ... GTI gewoon de beste nederlandse mod die ik ken ... lijkt me echt vet Greetz GizmO
Jorge_F Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ook bij GTI ?Hebben die nog niet genoeg mensen dan ? 1. die hebben er genoeg (lijkt mij) We kunnen nog altijd Modders gebruiken hoor . Er zijn nog zat onbebouwde kavels over!
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Lijkt me echt vet om mee te mogen helpen ... Maar ik heb gelezen dat je een screen moet laten zien die ingame is ... en daar ben ik nu mee bezig ... alleen ik kom vast te zitten bij het IPL/IDE gedeelte :/ Wauzie heeft het geprobeerd uit te leggen alleen dat lukte ook niet helemaal [EDIT] even een model showen :] Me 3Ds MAX werkt weer 100% goed dankzij Bradley H. Peace ouT Bewerkt: 17 oktober 2005 door ~> GizmO <~
Stino Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb nog een oud ding, ik weet niet hoe ik em in VC of SA plaats: Bewerkt: 17 oktober 2005 door Stino
Recommended Posts