Jump to content

Show jouw models I

Recommended Posts

• Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ~> GizmO <~

261

• Jorge_F

221

• Blastov

202

• kees1991

147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Het zijn 3 glazen kunst stukken op een tafel, grove :bier:

Op is dat een tafel, ik dacht een parket grond, met glazen kunst erop. Wel erg mooi! :klap:

Geplaatst:

Mooi man hoe heb je die textures zo gekregen. :?

@Grove.st het stond er ook onder.

Geplaatst:

Mooi gemaakt een 10 ik kan het niet met sketsup maar ik raad je aan om over te gaan naar 3ds want dit is zonde want dit kan je nooit bugsloos ingane zetten.

Geplaatst:

ja ik weet het ik het een trail van 3ds en ik heb g-max maar ik kan hier niet mee werken hoor :$:S wel jamer dat ik dit niet snap. maar k ga t nog wel eens tuts lesen (en bedankt dat je mijn fabriek moor fint:D)

Geplaatst:

kees1991, Ik ben zeer onder de indruk, dit is echt zeer mooi voor sketchup-kwaliteit :)

Jammer dat sketchup niet echt samen gaat met gta anders had ik hem graag in-game gezien :-(

Geplaatst:
Mooi gemaakt een 10 ik kan het niet met sketsup maar ik raad je aan om over te gaan naar 3ds want dit is zonde want dit kan je nooit bugsloos ingane zetten.

je kan dit wel goed bugloos ingame krijgen heb er 1 goed voorbeeld van

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=186504

allemaal compleet met sketch up sta er elke keer weer versteld van

Geplaatst:

Tja maar ik denk toch wel dat er bugs in zitten en het zijn nou niet echt vloeiende vormen die je krijgt met sketsup.

Geplaatst:

hallo dit is mijn mod die ik heb gemaakt met MEd, stelt niet zo veel voor vind ik zelf.

Geplaatst:

Een leuk winkelstraatje, wou het eerst gebruiken voor GTI, maar dat doe ik niet, dus het kan geen kwaad het hier even te showen :) ..

post-2814-1137604961.jpg

Plus mijn plattelands huisje:

Geplaatst:
hallo dit is mijn mod die ik heb gemaakt met MEd, stelt niet zo veel voor vind ik zelf.

Jawoor, en ik ben moeder Theresa :bonk:!

Alleen posten als iets van jou is!

Geplaatst:

Hij bedoelt volgens mij alleen die ene hoge flat.

Trouwens, waarom kan het niet waar zijn?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...