Jump to content

Show jouw models I


Bradley H.

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

ziet er goed uit maar toch dat eiland blijf ik wat saai (hoekig) vinden probeer is met stukje strand ergens ofzo

hier btw een klein wip model van mij let niet op de texture heb er ff snel wat opgeplakt om het wat beter te laten lijken :puh:

12516us.th.jpg

Zoals ik al zei het is nog WIP moet nog veel aan gebeuren en het is ook maar een test om te kijken of ik dit kan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ziet er goed uit maar toch dat eiland blijf ik wat saai (hoekig) vinden probeer is met stukje strand ergens ofzo

hier btw een klein wip model van mij let niet op de texture heb er ff snel wat opgeplakt om het wat beter te laten lijken :puh:

12516us.th.jpg

Zoals ik al zei het is nog WIP moet nog veel aan gebeuren en het is ook maar een test om te kijken of ik dit kan :puh:

Ziet er al goed uit burpicane, alleen de texture is nog niet zo mooi. Maar dat wist je denk ik al, aangezien je zelf al zei dat het een WIP is ;).

Link to comment
Delen op andere websites

jah weet ik die had ik al is gelezen maar ik gebruik een totaal andere manier waarme je meer mogelijkheden hebt en die volgens mij ook veel sneller werkt :Y en anders beter 2 dan 0 tutorials :puh:

Bewerkt: door burpicane
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...