Blastov Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Wat vinden jullie van mijn cave-scene? Cave-scene
Jorge_F Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Wat vinden jullie van mijn cave-scene? Cave-scene Wel leuk gedaan alleen ik zie nogal weinig aangezien het erg donker is.
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie van mijn cave-scene? ik weet welk boek over 3dsmax jij hb blaster27 Bewerkt: 19 februari 2006 door T_N_T
Blastov Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Wat vinden jullie van mijn cave-scene? ik weet welk boek over 3dsmax jij hb blaster27 Dat weet ik zelf ook, namelijk geen
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 die cave is een tut zowieso, want die hep ik prezies zo gemaakt paar jaar geleden letterlijk: prezies hetzelfde:)
Jorge_F Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Wat vinden jullie van mijn cave-scene? ik weet welk boek over 3dsmax jij hb blaster27 Dat weet ik zelf ook, namelijk geen Dan is het een tutorial uit het boek, dat kan ook
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 @ blaster, probeer em te rendere met brazil als je dat heb, dan krijg je beter resultaat
Blastov Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Met een tut heb ik het gemaakt ja, ik ga ook nog een keer een eigen versie maken, trouwens wat is brazil?
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 voor het maken van realistische renders, veel beter dan de default scanline renderen die standaard bij max komt. brazil ik ook 10x makkelijker dan mental ray (zit ook standaard in max)
DaBeast Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Was even aan het "prullen" in 3ds max. Een lowpoly island . Maar zitten fouten in, was ook maar even "prullen" . Greetz
Blastov Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 5997 low-poly voor zo'n eiland, valt wel mee hoor TNT, waar staat die optie?
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 als je de renderconsole opent (daar waar je de size van het plaatje dat je rendert kna instellen) en dan naar beneden scrollt staat onderaan een tab als je die opent staat er 3x default scanline, verander de bovenste in mental ray of als je brazil heb, brazil je hebt niet beter resultaat als je alleen dat verandert, je kan de instelling voor elk type scene anders instellen en je moet ook een ander type materials gebruiken als je nog niet al te ervaren bent moet je eerst maar es wat tuts gaan doen voor mental ray of brazil bv op 3dTotal.com deze site is echt van superkwaliteit
Extr3m3 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 hmm, mooie renders hier. Ik zal ook maar een paar probeerseltjes posten. Ik gebruik 3ds max nog niet zo lang dus verwacht vooral niet te veel van mij Een computer met bureau (zal er later misschien een high-tech kamertje van maken) Btw, iemand tips hoe ik het best een keyboard in elkaar knutsel? een soort F16 Die moet nog getextured worden maar ik ken daar nog niet zo veel van . en als laatste een soor abstract probeerseltje niet echt een model C&C much appriciated
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 nice gedaan die onderste, de f16 kan wel wat tweaken gebruiken ziet er goed uit
Extr3m3 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Bedankt . Er zitten wel wat beulen in enzo maar dat ga ik nog wel es wegwerken. Heb jij geen idee hoe een keyboard te maken? Moet ik dat allemaal met apparte boxen doen of is er een speciale functie in de material editor ofzo voor ...
Recommended Posts