T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 er zitten maar 5 typen toetsen op een toetsenbord, duz maak gewoon ie 5 types en copier ze, dan hoef je alleen nog maar de houder te maken waar de toetsen in ziteen je kan het ook met splines doen en dan extruden, maar duurt langer verder kan je het ook nog doen met een displacement map maar ik denk dat je het beste de eerste optie kan kiezen, is het minst ingewikkeld:)
Blastov Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Bewerkt: 19 februari 2006 door Blaster27
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Wat moet het voorstellen? Zoals je al ziet zit er voorop een texture bug. Of hoort dat zo.
T_N_T Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 tis geen bug, maar een texture stretch (ik heb zelfs dit soort dingen in spellen als CoD2 en UT2004 gevonden) heb met de uvw map te maken
Jorge_F Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Ik was vanochtend aan het kloten in 3ds max en kwam uit met een bowling kegel. Dus ik ging maar een bowlingbaan maken en heb daar een filmpje van gemaakt. Het is wel nog erg in de WIP dus de afwerkingen zijn niet zo super . Dingen gedaan: Rollende bal Bord dat de kegels opruimt Dingen te doen: Kegels die omvallen Kegels die van de baan worden geveegd Een mooiere omgeving maken Verder moet ik vooral de bal nog een goede texture geven. Hier het filmpje: http://www.jorgef.xoti.net/bowling_1.avi Je hebt een XVID plugin nodig om dit filmpje te kunnen zien! Bewerkt: 20 februari 2006 door Jorge_F
Extr3m3 Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 ziet er leuk uit! Ik heb echter geen flauw idee hoe iets te doen bewegen in 3ds max . Ziet er ook niet simpel uit... anyway Ik heb wat verder gedaan aan mijn bureautje en heb toetsenbord en een tafel bijgeplaatst to do Een bureaustoel maken (zoeen die Bradley gemaakt heeft) De tafel volpatsen met een modem, printer enz... eventueel een filmpje maken met camera . C&C much aprricated
T_N_T Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 nice one! ziet er goed uit kerel ga zo door
Jorge_F Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Dat schiet al flink op twenty eyes, word vast zeer mooi .
PizzaTonno Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Indrukkwekkent allemaal.. het niveau gaat flink omhoog kwa moddelen
burpicane Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Nou hier mijn in secret gemaakte auto zodat ik niet voor lul stond als het niet lukte moet nog interieur maken maar dat moet wel lukken @20 ogen loooks good @jorgef leuk bedacht
Blastov Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Wat moet het voorstellen? Zoals je al ziet zit er voorop een texture bug. Of hoort dat zo. Een grot, die bug van de texture is omdat dat vanzelf gaat met Cylindrical ik kan wel poly's selleecteren maar dan gaan al die andere opties verloren (noise, bend en tube)
T_N_T Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 je had eerst de zijkanten van de tube moeten detachen, die apart uvw mappen en weer attachen aan het geheel
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Update: nissan 350z Wow netjes. Begint er echt mooi uit te zien.
gangster28 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Nou hier mijn in secret gemaakte auto zodat ik niet voor lul stond als het niet lukte moet nog interieur maken maar dat moet wel lukken @20 ogen loooks good @jorgef leuk bedacht Sweet lijk een beetje op die auto van bassie en adriaan. Maar welke merk en type is het?
Recommended Posts