Jump to content

Show jouw models I


Bradley H.

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weeten

je auto is mooi echt mooi gemaakt

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weeten

je auto is mooi echt mooi gemaakt

www.3dtotal.com <-- super tutorials

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weeten

je auto is mooi echt mooi gemaakt

Een vertex is een puntje op elke hoek van een polygon, een polygon is een vakje, hoe meer poly's hoe gedaitalieerder :)

Link to comment
Delen op andere websites

wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weeten

je auto is mooi echt mooi gemaakt

Een vertex is een puntje op elke hoek van een polygon, een polygon is een vakje, hoe meer poly's hoe gedaitalieerder :)

en hoe maak je dat dan??

Link to comment
Delen op andere websites

als je een primitive maakt (box, plane cilinder) en deze convert naar editable poly of mesh kan je de edges (lijnen) vertices (puntjes) polygons (vakje omlijnt met edges) en nog wat stuff editen

je moddelt je auto vanuit 1 plane van 1x1 en trekt uit de edges telkens extra polys uit (shift+move), extruden is dat

eigenlijk is moddelen extruden en vervolgens aanpassen van de geometry dmv vertex,poly of edges

maar ik raad mensen zonder ervaring aan eerste wat tutorials van www.3dtotal.com doen (vooral joan of arc is egt super) of je moet een boek kopen das nog beter

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn geen plaatjes maar renders van models.

Als je kijkt naar de topic titel hoor je te snappen dat deze renders zelf zijn gemaakt van zelf gemaakte models. Ze zijn gemaakt met 3dsmax, het programma is erg duur, je kan wel de trial versie downloaden.

kijk maar op www.autodesk.com/3dsmax

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...