gangster28 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Planes en dan steeds vertrex verschuiven.(teminste dat is mijn manier)
T_N_T Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 @ gizmo: hier nog ff een snel WIPje van me auto (note: het chroom is nog NIET af )
kees1991 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weeten je auto is mooi echt mooi gemaakt Bewerkt: 26 februari 2006 door kees1991
T_N_T Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weetenje auto is mooi echt mooi gemaakt www.3dtotal.com <-- super tutorials
Blastov Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weetenje auto is mooi echt mooi gemaakt Een vertex is een puntje op elke hoek van een polygon, een polygon is een vakje, hoe meer poly's hoe gedaitalieerder
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Wow echt super tnt. Echt dikke 10.
kees1991 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 wat zijn vertrex?? ik ben nog maar een beginer en ik weet dat ik dan nog maar beter niet met zo iets kan beginen maar ik wilde het gewoon graag weeten je auto is mooi echt mooi gemaakt Een vertex is een puntje op elke hoek van een polygon, een polygon is een vakje, hoe meer poly's hoe gedaitalieerder en hoe maak je dat dan??
T_N_T Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 als je een primitive maakt (box, plane cilinder) en deze convert naar editable poly of mesh kan je de edges (lijnen) vertices (puntjes) polygons (vakje omlijnt met edges) en nog wat stuff editen je moddelt je auto vanuit 1 plane van 1x1 en trekt uit de edges telkens extra polys uit (shift+move), extruden is dat eigenlijk is moddelen extruden en vervolgens aanpassen van de geometry dmv vertex,poly of edges maar ik raad mensen zonder ervaring aan eerste wat tutorials van www.3dtotal.com doen (vooral joan of arc is egt super) of je moet een boek kopen das nog beter
PizzaTonno Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Erg indrukwekkend TNT. Derest van de Auto models zien er ook goed uit. Dan post ik ook wel 'iets'
Jorge_F Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Erg indrukwekkend TNT. Derest van de Auto models zien er ook goed uit. Dan post ik ook wel 'iets' Wooot, geile half life 2 textures . Erg mooie models gebakken pizza .
Mr. Vriecetti Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 maken ulie die plaatjes zelf ? (van vorige bladzij) zo ja, met wlek progama?
Twenty Eyes Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Dat zijn geen plaatjes maar renders van models. Als je kijkt naar de topic titel hoor je te snappen dat deze renders zelf zijn gemaakt van zelf gemaakte models. Ze zijn gemaakt met 3dsmax, het programma is erg duur, je kan wel de trial versie downloaden. kijk maar op www.autodesk.com/3dsmax Bewerkt: 26 februari 2006 door Twenty Eyes
kees1991 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 een 3dsmax boek kopen dat lijkt mij wel wat waar kan ik dat kopen hoe duur is dat ongeveer en hoe heet dat boek??
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 3DS Max 7 Boek Van 7 is hij 20 usd. In nederland ik het denk ik duurder. Check bol.com die heeft altijd van die debiele dingen. Kijk eens aan. Bol.com
Recommended Posts