~> GizmO <~ Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Weer een update van mijn menselichaam. Het hoofd is na ong 4/5 uur af. Ik moet het nu alleen nog op het lichaam monteren. Hier het hoofd. Ik hoop dat het niet al te groot is. Ik vind het meer op een allien lijken. Maar toch vind ik hem goed gelukt voor een eerste hoofd.
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Laatste update: Het hele lichaam is nu af. Het hoofd zit erop. Ik weet niet of het klopt maar volgens mij is het hoofd wat groot.
Grove St. Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Te groot, en alien achtig Maar zeer knap werk Gizmo! een 8,0/10
Jorge_F Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Zeer mooi gemaakt Gizmo, je gaat sterk vooruit . Alleen een het voorhoofd is een beetje te groot, die zou ik nog wat kleiner maken. Ook vind ik het gedeelte bij de heupen nog een beetje raar, voor de rest super .
kees1991 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) hallo ik heb mijn kamer presies op schaal getekent. ik heb alles zelf gemaakt behalve het vliegtuig. mijn kamer hier het resultaat en ook nog een skate park gemaakt http://rapidshare.de/files/14587075/skate_...tieon2.avi.html Bewerkt: 3 maart 2006 door kees1991
T_N_T Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 vet kees, ziet er vet mooi uit hier nog ff me autotje met update:)
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) Het skateparkje is wel mooi. Jammer dat dat voetbalveldje erbij zit. Probeer met 3DS Max te gaan modelen. Dan word alles veeel mooier. @TNT Mooier kan gewoon niet. Echt SUPER man. Meer kan ik er niet over zeggen. Echt een meesterwerk. Bewerkt: 3 maart 2006 door ~> GizmO <~
kees1991 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) k heb nu 3d s max gedaunload dus jullie kunen mischien binenkort ook mooie dingen van mij zien hoop ik ja dat kan ook. kamer 1 kamer 2 kamer 3 maar wat is er mis met de vilmpjes dan?? wooooow lijp tnt echt wel gaaf. met 3ds max modden dat wil ik wel maar dat kan ik echt niet ik probeer het wel ik leest tutoirals maar ik snap er gewoon niks van vint ik wel jamer hoor. als ik de auto van tnt zie ben ik echt wel jaloers :$ ben ook eens met gmax gaan werken en dit is mijn eerste een beeteje gelukte gebouw. huis huis 2 maar wat ik niet begrijp is dat als je mijn gebouw van de zij kant bekijkt dan zie je de textures heel raar op het gebouw. allermaal schuin en soms bol of hol terwijl het gewoon een box is snapt iemant dit?? als ik op f9 dan gebuurt er niks Bewerkt: 4 maart 2006 door kees1991
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Probeer eens een render te maken met F9. Dan krijg je veel mooiere voorbeelden. Zelf was ik bezig met een bullet scene maar ik krijg de materials niet goed en de schaduwen. Maarja hier ben ik tot nu toe. [EDIT] Hier 2 renders met schaduw. [EDIT 2] De laatste update van de lightning. Nu nog texturen. Voilá De laatste update. Ik hoop dat jullie hem wat vinden. Bewerkt: 4 maart 2006 door ~> GizmO <~
Blastov Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Het is echt...prachtig Hoe ben je in zo'n korte tijd zo goed geworden?
DaBeast Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Mischien huurt hij iemand in . @TNT: Ga je later bij R* werken ? . @Kees: Is toch al goed . Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Het is echt...prachtig Hoe ben je in zo'n korte tijd zo goed geworden? Bedankt. Hoe? Door TE veel tutorials te volgenen elke dag. Door veel hulp. Heel veel hulp van T_N_T. En het leuk vinden om te doen.
T_N_T Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 zeeeeer mooie kogels kerel, ik heb nog nooit iemand in een week zoveel zien maken...zeerrrr vet
Recommended Posts