~> GizmO <~ Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 (bewerkt) Ziet er moo uit bb. Probeer hem iets meer te detailleren. Bijv boutjes om alles in elkaar te houden. Verder ziet het er erg mooi uit. 8/10 [EDIT] Ik ben weer begonnen aan een nieuwe scene. Dit keer is het een keuken. Ik hou jullie op de hoogte van de updates. Hier de eerste screens. Het is nog erg [WIP] dus het lijkt nog niet erg veel. Ik heb er nu ongeveer een uurtje aan gewerkt. Full overview Vloer Gasfornuis Wasbak Hoe vinden jullie het tot nu toe? Bewerkt: 13 maart 2006 door ~> GizmO <~
Jorge_F Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ziet er zeer netjes uit, vooral dat fornuis is erg mooi gedaan. Leuk dat je de vloer zo gedetailleerd hebt gemaakt, zeer mooi weer Gimzo. Ga zo door .
Twenty Eyes Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Erg mooi hoor. Dat fornuis is gewoon prachtig, foutloos. Dat fornuis maakt het plaatje af bij je final render denk ik. Dat zien we dan wel
GTA-Sheep Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Mag ik een kleine opmerking maken Gizmo? Al heb ik echt helemaal geen verstand van modden en vind ik je gasfornuis erg mooi gemaakt: er klopt iets niet aan. Die roosters over het fornuis heen dienen natuurlijk maar 1 doel: het ondersteunen van de pannen. En juist waar de pan komt te staan (boven de brander) is het rooster op zijn smalst. Qua levensechtheid zou dat dus beter andersom kunnen...... Maar voorderest: erg mooi gemaakt
Blastov Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ziet er echt gelikt uit Gizmo, vooral dat fornuis is mooi gedaan en gedatailleerd
Jorge_F Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Ik zat net een beetje te kloten met me glas scene. Beetje andere textures enzo, alleen nu zit ik met een probleem... Mijn glas reflecteerd ook de background in me render, dus standaard is dat zwart. Ik had hier ff een concrete background ingesteld maar ik vind dat niet zo mooi. Weet iemand hoe ik kan zorgen dat mijn glas de background van de render niet reflecteerd? En omdat KaasPizza zo graag wou dat het glas recht op de tafel stond omdat het anders kan vallen en breken: Bewerkt: 14 maart 2006 door Jorge_F
DaBeast Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik vind deze beter als de vorige . Ik vond de vorige te "donker" . Greetz
Twenty Eyes Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ik denk dat hij gewoon een kleurtje nodig heeft, en dat hij niet zonder kleurtje kan. Want anders zie je de vorm gewoon niet. Ik kan wel wat proberen, maar dan moet je je .3ds opsturen. Naja, kijk maar wat je doet. Wel erg mooi gemaakt hoor!
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Ziet er nice uit jorge. Je scenes worden echt top. Ik ben weer met me keuken aan het modelen geweest. Hier kleine update. Whats new? - Kraan warm en koud knoppen - Kast deurtjes - Kast deur knoppen/handvatten. Bewerkt: 14 maart 2006 door ~> GizmO <~
T_N_T Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 damn gizmo...nice!! en jorge....damn vet mooi, kan je me dat material eens toesturen hier weer ff een update van me autotje: hijs nu bijna af!
Jorge_F Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Die velgen zijn echt super TNT, echt heel erg vet gemaakt . Zo en zo die hele auto, mooie render ook weer . @Gizmo, ja ik heb nu de goede textures, ik heb die texture paketten van 2,5 GB gedownload . Zitten erg mooie dingen bij, en allemaal bevatten ze een bump texture .
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 (bewerkt) Ziet er nice uit man. Echt een kunstwerk. Maar komt er nog een gril en soort beugel in zoals bij de echte bugatti veyron? Bewerkt: 14 maart 2006 door ~> GizmO <~
Wauzie Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 chroom:standaard material--> scroll naar beneden en klik op het tab naast: "reflection"-->kies fallof-->zet de bovenste van de twee "naar beneden trek schermpies" op fresnel en zet de idr wat hoger met brazil is het makkelijker: chroom: --> kies brazil chroom glass: -->kies brazil glass Brazil, is dat een plugin? Ik zie hem zo snel niet staan . @ Jorge, dat glas ziet er super mooi uit....is dat een standaard glas? @ TNT, erg mooie model man (Y). @ Gizmo, mooie keuken (Y).
Jorge_F Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 chroom: standaard material--> scroll naar beneden en klik op het tab naast: "reflection"-->kies fallof-->zet de bovenste van de twee "naar beneden trek schermpies" op fresnel en zet de idr wat hoger met brazil is het makkelijker: chroom: --> kies brazil chroom glass: -->kies brazil glass Brazil, is dat een plugin? Ik zie hem zo snel niet staan . @ Jorge, dat glas ziet er super mooi uit....is dat een standaard glas? Ja, Brazil is een plugin die je moet downloaden. Vraag hem anders maar aan mij op msn . En dat glas zelf heb ik gemodelt, het glas material zit uiteraard standaard in Brazil.
T_N_T Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 @ wauzi: juppz, tis een plugin...add me in msn als je em wilt hebben
Recommended Posts