Jorge_F Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) @ Gizmo:Het begint al erg echt te lijken, ik kan niet wachten op de final renders, bijna real life maar dan zonder textures ga zo door! @ Jorge_F Heb je wel bump materials gebruikt? Want ik zie dat de grond nog niet 3d is, naja, is sowieso erg mooi! Ja dat heb ik wel gebruikt, waarschijnlijk niet de goede instellingen dan denk -edit- De bump map zit er goed op hoor, bij deze texture zie je het denk gewoon niet zo goed . Bewerkt: 15 maart 2006 door Jorge_F
T_N_T Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) oke dan, 2 final renders voor jullie: numero uno: en een lekker over-the-top versie van me ootoo: *edit: nog een lekker over the top versie : Bewerkt: 16 maart 2006 door T_N_T
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Abooooooohhhhhhhhhhhhh echt vet T_N_T! een 10+
Blastov Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Inderdaad, die auto's zien er echt super goed uit
Twenty Eyes Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dit is de creatie van de eeuw, stuur hem op naar www.3dtotal.com En mischien wordt het een coverstory, ik vind hem er namelijk proffesioneler uit zien dan die 350z(want die was ooit ook een coverstory)
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Nice man. Voortaan grotere renders maken. is nog mooier.
Jorge_F Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dit is de creatie van de eeuw, stuur hem op naar www.3dtotal.comEn mischien wordt het een coverstory, ik vind hem er namelijk proffesioneler uit zien dan die 350z(want die was ooit ook een coverstory) Ik denk dat hij daarvoor eerst een realistische scene moet maken. Je weet wel, zo'n straatje waar die auto staat .
Big-Bear Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 naam: maker: Big-Bear Render: Zie bijlage Tijd: 1 uur
T_N_T Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dit is de creatie van de eeuw, stuur hem op naar www.3dtotal.com En mischien wordt het een coverstory, ik vind hem er namelijk proffesioneler uit zien dan die 350z(want die was ooit ook een coverstory) Ik denk dat hij daarvoor eerst een realistische scene moet maken. Je weet wel, zo'n straatje waar die auto staat . is dat nodig? voor de duidelijkheid: hij is niet realistisch bedoelt,
Jorge_F Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Dit is de creatie van de eeuw, stuur hem op naar www.3dtotal.com En mischien wordt het een coverstory, ik vind hem er namelijk proffesioneler uit zien dan die 350z(want die was ooit ook een coverstory) Ik denk dat hij daarvoor eerst een realistische scene moet maken. Je weet wel, zo'n straatje waar die auto staat . is dat nodig? voor de duidelijkheid: hij is niet realistisch bedoelt, Het is niet nodig, ik zou het wel vet vinden. Maar ik zeg natuurlijk niet wat je wel en niet moet doen. Ik vind hem zo hardstikke vet. Alleen vond ik zelf de vorige renders die je had van je auto toch wat mooier. Zonder die vage lichten enzo :$. Maarja, das een mening .
Big-Bear Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Rate mijn Spaceship 2 posts hierboven a.u.b
burpicane Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 vind hem er een beetje raar uit zien kan je niet iets duidelijker render maken?
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Me Stomme keuken ben ik aan het texturen. D= Ik vind het er zelf niet uit zien. Erg saai tot nu toe. Maar ik hoop dat er verandering in komt. Hier eerste Wip Texture Render.
Jorge_F Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik vind hem niet lelijk hoor Gizmo, alleen ik zou een andere texture nemen voor het aanrecht . Ik ben bezig geweest met een ring om mijn ton, zelf vind ik hem niet geweldig: Ik heb de ton op een verkeerde manier gedaan, het kan allemaal veel makkelijker. Maar daar ben ik nu te laat voor .
Twenty Eyes Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 (bewerkt) Ik vind hem goed gelukt hoor. Erg mooi! 9,5/10 Als je iets wilt verbeteren dan kan je mischien die ring iets ronder maken, tenzei je die niet meer kan vervangen. Mischien kan je ook de texture wat aanpassen, dan plak je gewoon wat van dezelfde texture achter elkaar en dan doe je er wat smerige brushes overheen. Bewerkt: 17 maart 2006 door Twenty Eyes
Recommended Posts