~> GizmO <~ Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ziet er netjes uit. Je gaat echt vooruit. Wil de getextexturde versie wel eens zien.
Blastov Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Ik heb mijn barrel een 2de texture gegeven: En ik heb een lantaarnpaal gemaakt, texturing & lighting komt nog
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hmm jammer dat de textures niet mooi overloopt. Hippe lantarenpalen. [sad]
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dat verschilt per lantaren paal hoor knul. Zoek maar eens op internet.
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Dat verschilt per lantaren paal hoor knul. Zoek maar eens op internet. Noem mij geen knul, knul Hier zijn de lantaren palen dan anders greetz, crazy ceezy Ontopic* Kleine renders. Heb gewerkt aan een nitro fles. En volgens mij is het wel goed gelukt. En hier 2 renders van rims met soort chrome. Nouja dat moest het voorstellen.
Twenty Eyes Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ze zijn prachtig! Zeer professioneel! Je doet het erg goed de laatste tijd! Gewoon geweldig die objecten.
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Ze zijn prachtig!Zeer professioneel! Je doet het erg goed de laatste tijd! Gewoon geweldig die objecten. Vind ik nou ook Had laatst nog eens de 1e gebouwen voor GTI van Gizmo gezien, dat is toch wat minder professionil als dit
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Hehe Toen was ik ook iets onervarender. Heb nu iets meer verstand van modelen dan toen.
Blastov Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 Very nice gizmo Jij gaat echt sterk vooruit Ik vind jouw models echt prachtig
Grove St. Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Erg mooi De glans is ook zo mooi Bewerkt: 22 maart 2006 door Grove St.
DJ-TQM Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb weer iets nieuws gemaakt. het moet gaan lijken op een oude romeinse arena, maar het kan ook nog een voetbalstadion worden. geef a.u.b. mening
Jorge_F Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik kan zien dat je vooruit gaat TQM. Ik heb nog een paar punten: De textures van de ramen aan de buitenkant komen niet overeen kwa verhouding met de banken aan de binnenkant. Het geheel ziet er nogal klein uit, misschien dat je je modellen iets groter kan maken? Of het lijkt alleen maar klein, dat kan ook. Op een romeinse arena lijkt het helaas niet, die zijn altijd rond (vooral de ring waar ze spelen). Maar een voetbalstadion kan het wel worden. Probeer de textures te verbeteren en blijf oefenen, dan word je steeds beter. Succes
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Je gaat echt vooruit man. Als al gezegt is de textures passen niet. Maak eens grotere renders. Hier valtn iet echt veel op te zien.
Recommended Posts