kees1991 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) ik heb een pot gemaakt eigenlijk heel simpel maar ik ben al een hele tijd aan het prutsen om een pot (vaas) te maken en het is nu eindelijk gelukt dus k ben er wel heel trots op het is niet het mooiste wat ik gemaakt heb maar toch hij is niet lelijk het is een klein maar krachtig filmpje http://rapidshare.de/files/16146040/pot.avi.html] btw die plant heb ik niet gemaakt Bewerkt: 22 maart 2006 door kees1991
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Waarom maakt iedereen tegenwoordig een filmpje? Maak een render.
kees1991 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 sorry ik heb niet zo heel veel verstand van die woorden maar... wat is een render ??
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Dat is gewoon een plaatje van je model.
kees1991 Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) oooow... ja dat kan wel hoor chit niet dus ik heb mijn vaas niet opgeslagen ik heb een glijbaan gemaakt met een swembad het is nog niet helemaal klaar vilmpje http://rapidshare.de/files/16157037/pool3.avi.html renders en de reden dat ik liefer een filmpje maak is omdat je de klueren dan beter oferkomen en je meer van het model siet Bewerkt: 22 maart 2006 door kees1991
DaBeast Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) @Gizmo: Omg die zijn nice . 9.8/10 @Kees: leuk hoor, aleen jammer dat het Scetchup is. Ik raad je toch aan om met 3DS-Max te beginnen. 6.5/10 Vanwegen Scetchup, als het met 3DS-Max gemaakt zou zijn, was het een 8 waard. Ik ben aan een eiland begonnen, het is mijn eerste . (Niet letten op die andere stukjes .) Hij heeft 3757 Poly's, tot nu toe. Greetz Bewerkt: 22 maart 2006 door dabeast
burpicane Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Beetje rare manier van eilanden maken en ook eigenlijk al wat teveel poly's voor dat
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hmm ik zie niet echt veel op de renders. Of ben ik gek? Zal wel mooi worden. Hier ff een kleine update van me Mclaren. Heb er ff snel rim onder gegooid. Ooit gemoddeld. Maar passen hier wel goed bij vond ik.
EXIT Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) een fietsje van mij Bewerkt: 23 maart 2006 door tectron
Big-Bear Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 @Dabeast, het lijkt net alsof je gebruik maakt van Twirl, het ziet er zo niet echt mooi uit, ik vind het eigenlijk lelijk, en is al best veel voor alleen de kustlijn. @Gizmo Geweldig auto, nu alleen Interior en Ramen erin, en hij is perfecto, als ik ou maar eerst eens dat probleem kan oplssen met registratie op een site met gratis auto modelling video tut's @Tectron, je gaat zeer goed vooruit, ik vind hem mooi, maar hij is niet scherp, neem een wat scherpere render, ook moet je gebruik maken van MSmooth bij het Frame, je kan nu namelijk goed zien dat je de Cilinder gerotated hebt.
EXIT Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) deze al better hier heb ik voor het frame eerst een circel gepakt en die 3/4 weg gelaten en voor de spaken heb ik nu geen texture meer maar stangen gepakt Bewerkt: 23 maart 2006 door tectron
kees1991 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 sory hoor maar ik snap niet waarom een model van 3ds max een 8-10 waart is een een model van SketchUp een 6.5/10 en met 3ds max kan ik nog niet oferweg ik vint het heel moeilijk maar ik probeer het wel hoor. maar tog snap ik niet waarom dat beter is
Jorge_F Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 deze al better hier heb ik voor het frame eerst een circel gepakt en die 3/4 weg gelaten en voor de spaken heb ik nu geen texture meer maar stangen gepakt Ziet er al stukken beter uit . Zou je misschien ook een render kunnen maken? Dan ziet het er namelijk nog ff wat mooier uit. (Voor als je geen zwarte achtergrond wil omdat je je model dan moeilijk kan zien, druk dan op 8 op je toetsenbord en stel de environment in op bijv. wit)
gangster28 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 sory hoor maar ik snap niet waarom een model van 3ds max een 8-10 waart is een een model van SketchUp een 6.5/10 en met 3ds max kan ik nog niet oferweg ik vint het heel moeilijk maar ik probeer het wel hoor. maar tog snap ik niet waarom dat beter is Het feit is met 3ds max kunt je veel mooiere renders maken daardoor ziet het er veel profecioneler(wat een *** woord) uit ziet. En als je het ingame wil krijgen hiermee heb je veel minder bugs en daardoor zijn niet alle models zinloos. Want dat is het probleem met sketsup als je iets ingewikkels maak dan zit het veel sneller vol met bugs. Ik hoop dat je het punt een beetje begrijpt en op de duur werkt 3ds max ook makkelijker.
kees1991 Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 nee ik snap het wel maar begrijp het niet ik heb gewoon een model gemaakt dat laat ik sien en dan is het maar een 6,5 en als ik het met 3ds gemaakt hat dan een 8 ik wil het helemaal niet ingame seten dus begrijp ik het punt niet helemaal.
Recommended Posts