Jump to content

Show jouw models I


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het ziet er leuk uit,

alleen zou ik de prullenbak wat hoger zetten, dus die stalen buizen langer maken en de prullebak hoger plaatsen,

voor mijn gevoel komt die prullebak nu neit egt hoog als je er iemand naast zet.

De prullebak zelf vind ik trouwens mooi gemodeld.

Alleen de textuur minder, je moet zorgen dat ie overloopt op elkaar, nu stopt het roest halverwege.

De graffiti zou ik ook wat lichter maken dat je de stenen er nog half doorheen ziet.

@ scene 7\10

Bewerkt: door kaaspizza
  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Leuke animatie. ;)

Over je model.

Hij is wel mooi maar ook wat simpel.

Hij is erg hoeking etc.

Misschien kan je er mee rondingen in maken.

En de texture zou ik anders doen.

Deze is wat pixelig etc.

De texture van de buis (houder) is echt super.

Kutgw

Geplaatst:

Prachtig KOXINGA!

Hij heeft genoeg poly's voor SA!

Als je hem ingame kan krijgen!

Ik geef je een 9,8!

Geplaatst:

Ik kan hem niet in game krijgen , ben niet bekend met GTA engine.

Wat is de maximum tricount voor GTA SA?

Geplaatst:

@Gybrus: Coole scene :)8.3/10 .

@KOXINGA: Omg, we hebben er een nieuwe Top-Modeler bij :klap: . Het maximum polycount (niet triangles) is ongeveer 1600.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
@Gybrus: Coole scene :)8.3/10 .

@KOXINGA: Omg, we hebben er een nieuwe Top-Modeler bij :klap: . Het maximum polycount (niet triangles) is ongeveer 1600.

Greetz :sigaar:

Dat is voor normale objecten he Blaster, een auto kan als ik het goed heb ongeveer 4000 poly's aan.

Dus reken maar uit hoeveel triangles ongeveer ;).

@Gybrus, je prullenbak is goed gelukt, ziet er mooi uit :Y. Ik heb je animatie bekeken en vind hem zeker wel goed gelukt. Ga zo door :Y.

@Koxinga, zeer mooie models maak je, ik heb even op jou site gekeken. Maak je jouw models met 3ds max of met een ander programma?

Geplaatst:

We hebben er naast TNT weer een nieuwe promodeller bij!

Je model is erg creatief KOXINGA.

Ik vind de textures erop ook erg goed gedaan.

Hoe kom je eigenlijk op het idee, blueprints ofzo? :puh:

Ik geef je een dikke 10/10

Geplaatst:

w00t, We hebben weer een top modeller erbij :D

Dat karretje is echt gruwelijk.

Zeer creatief :klap:

Geplaatst:

http://img439.imageshack.us/img439/7620/kjl7nm.jpg

wires

thanks

ik gebruik maya en photoshop sinds 2002.

mijn ideeen ?

soms zie ik iets en soms word het uitgevoerd. :D

Ik heb voor de tiger tank 3 blueprints gebruikt de rest is zonder , is goede oefening.

Mijn projecten zitten er voorlopig op.

mijn toekomstige plannen.

mn characters afmaken , texturen en riggen.

mn woonwijk nabouwen voor een eventuele online bloedbad.

maar ik ben echt geen top modeller hoor.

transport voertuigen , vliegtuigen etc is niet zo moeilijk om te modellen.

goed texturen is een ander verhaal

Geplaatst: (bewerkt)

Netjes. ;)

Doe je een mee aan de Model Challenge Week 2 ??

Zou erg leuk zijn.

[EDIT]

Hier een rim die in in 2 daagjes heb gemoddeld.

Het texturen gaat alleen voor geen reet. maaar dat komt nog.

Falkenrim1.jpg

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst: (bewerkt)

@ GizmO echt hardstike mooie rim :bier:

Ik heb een update voor de Nissan Skyline R34

Vandaag heb ik de onderkant, de salon en ben nu bezig met de dashboard.

Chassis, met onderkant 4676 faces

Interior, salon tot nu toe 1454 faces

Tot nu toe totaal van +/- 6100 faces

Screens*

nissanskylinehksgshapepic14jy.th.png

nissanskylinehksgshapepic21ih.th.png

nissanskylinehksgshapepic47xe.th.png

nissanskylinehksgshapepic34bp.th.png

Bewerkt: door Dr1fter
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...