PizzaTonno Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 (bewerkt) Het ziet er leuk uit, alleen zou ik de prullenbak wat hoger zetten, dus die stalen buizen langer maken en de prullebak hoger plaatsen, voor mijn gevoel komt die prullebak nu neit egt hoog als je er iemand naast zet. De prullebak zelf vind ik trouwens mooi gemodeld. Alleen de textuur minder, je moet zorgen dat ie overloopt op elkaar, nu stopt het roest halverwege. De graffiti zou ik ook wat lichter maken dat je de stenen er nog half doorheen ziet. @ scene 7\10 Bewerkt: 31 maart 2006 door kaaspizza
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Leuke animatie. Over je model. Hij is wel mooi maar ook wat simpel. Hij is erg hoeking etc. Misschien kan je er mee rondingen in maken. En de texture zou ik anders doen. Deze is wat pixelig etc. De texture van de buis (houder) is echt super. Kutgw
KOXINGA Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 http://marduk13.blogspot.com meer op mijn webzijde.
SamShine Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Prachtig KOXINGA! Hij heeft genoeg poly's voor SA! Als je hem ingame kan krijgen! Ik geef je een 9,8!
KOXINGA Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ik kan hem niet in game krijgen , ben niet bekend met GTA engine. Wat is de maximum tricount voor GTA SA?
DaBeast Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 @Gybrus: Coole scene 8.3/10 . @KOXINGA: Omg, we hebben er een nieuwe Top-Modeler bij . Het maximum polycount (niet triangles) is ongeveer 1600. Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 Ziet er netjes uit. Show je wireframe eens.
Jorge_F Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 @Gybrus: Coole scene 8.3/10 .@KOXINGA: Omg, we hebben er een nieuwe Top-Modeler bij . Het maximum polycount (niet triangles) is ongeveer 1600. Greetz Dat is voor normale objecten he Blaster, een auto kan als ik het goed heb ongeveer 4000 poly's aan. Dus reken maar uit hoeveel triangles ongeveer . @Gybrus, je prullenbak is goed gelukt, ziet er mooi uit . Ik heb je animatie bekeken en vind hem zeker wel goed gelukt. Ga zo door . @Koxinga, zeer mooie models maak je, ik heb even op jou site gekeken. Maak je jouw models met 3ds max of met een ander programma?
Twenty Eyes Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 We hebben er naast TNT weer een nieuwe promodeller bij! Je model is erg creatief KOXINGA. Ik vind de textures erop ook erg goed gedaan. Hoe kom je eigenlijk op het idee, blueprints ofzo? Ik geef je een dikke 10/10
Blastov Geplaatst: 31 maart 2006 Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 w00t, We hebben weer een top modeller erbij Dat karretje is echt gruwelijk. Zeer creatief
KOXINGA Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 http://img439.imageshack.us/img439/7620/kjl7nm.jpg wires thanks ik gebruik maya en photoshop sinds 2002. mijn ideeen ? soms zie ik iets en soms word het uitgevoerd. Ik heb voor de tiger tank 3 blueprints gebruikt de rest is zonder , is goede oefening. Mijn projecten zitten er voorlopig op. mijn toekomstige plannen. mn characters afmaken , texturen en riggen. mn woonwijk nabouwen voor een eventuele online bloedbad. maar ik ben echt geen top modeller hoor. transport voertuigen , vliegtuigen etc is niet zo moeilijk om te modellen. goed texturen is een ander verhaal
~> GizmO <~ Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) Netjes. Doe je een mee aan de Model Challenge Week 2 ?? Zou erg leuk zijn. [EDIT] Hier een rim die in in 2 daagjes heb gemoddeld. Het texturen gaat alleen voor geen reet. maaar dat komt nog. Bewerkt: 1 april 2006 door ~> GizmO <~
Dr1fter Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) @ GizmO echt hardstike mooie rim Ik heb een update voor de Nissan Skyline R34 Vandaag heb ik de onderkant, de salon en ben nu bezig met de dashboard. Chassis, met onderkant 4676 faces Interior, salon tot nu toe 1454 faces Tot nu toe totaal van +/- 6100 faces Screens* Bewerkt: 1 april 2006 door Dr1fter
Big-Bear Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Een 10+ Dr!ft3r, vooral dat MoH teken is vet
KOXINGA Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Netjes. Doe je een mee aan de Model Challenge Week 2 ?? Zou erg leuk zijn. Sorry ik heb andere challenges aan mn hoofd. Ik ben nowadays meer geinteresseerd in organics. sumea modeller challenges http://img.photobucket.com/albums/v682/sketchelon/fodder.jpg mijn entry. gewapende midgets. http://img418.imageshack.us/img418/9706/hplite5ij.jpg
Recommended Posts