~> GizmO <~ Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Hier een textuurde versie van me rim.
Big-Bear Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 Mooie Celshade erop, vind ik hier heel goed bij passen 9/10
KOXINGA Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 (bewerkt) nice shaders ik wil lod 2 porten naar SA. *plaatje verwijderd* http://www.pointofexistence.com/newsimages.../UkraineAT4.jpg de LOD0 versie. >>> Door Jorge_F: Plaatje verwijderd door mij, de maximale resolutie is 800x600. Graag een kleiner plaatje posten<<< Bewerkt: 2 april 2006 door Jorge_F
Wazuup Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Lang geleden dat ik iets heb bijgedragen aan dit topic. Maargoed, ik ben aan het moddelen geslagen en...... vraag me niet hoe ik erop gekomen ben...Een zonnebank in space! Ik heb er niet heel veel aandacht aan besteed, en hij is dus ook niet ''perfect'' Het gaat uiteraard om die zonnebank, planeten enzo zijn photoshop. Rates Please? Greetz Wazuup Bewerkt: 7 november 2006 door Wazuup
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 De zonnebank ziet er wel leuk uit. Maar ik zou er iets meer detail op aanbrengen. Zoals handgrepen en allemaal kleine details. Nu is het een magere 7.
DaBeast Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Mijn Fart LCD-Monitor . Kijk, wat zie ik daar op het scherm? Het ,het is KaasPizza! Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ziet er netjes uit. Alleen ik zou de vloer nog een beetje UVW mappen.
DaBeast Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Aan de vloer heb ik niet zo veel aandacht besteed . Omdat ik al mijn goede textures kwijt was. Edit: En omdat ik anders nu nog bezig was Greetz Bewerkt: 2 april 2006 door dabeast
gybrus Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 lol maar je bent wel te laat voor 1 april. maar je monitor is een beetje hoekig.. voor de rest 7 dat gras is ook lol6,5 die soort bazooka op een stokje is ook wel leuk alleen die buis is ook een beetje hoekig...8 greets gybrus
PizzaTonno Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Ziet er leuk uit maja er staat een kaaspizza op dus dan is ie zoiezo goed zonnebank is ook wel leuk gemaakt
Blastov Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) >>> Door Matiscus: Gelieve iets nuttig te posten. Anders kost het jou 20%.+ Je plaatje werkt niet.<<< He matiscus, er is blijkbaar iets mis met mijn host meer dingen doen het niet zoals mijn sig. Mijn excuses Bewerkt: 2 april 2006 door Blaster27
Jorge_F Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Kan je misschien wat informatie geven Blaster? Zoals wat heb je eraan vernieuwd want ik kan me nog wel herinneren dat je deze eerder hebt laten zien .
Blastov Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Hij heeft textures gekregen. En de handvat heb ik verbeterd.
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Ziet er leuk uit. Alleen ik vind de texture van de bal/kogel/whatever niet echt mooi. Ik zou hem nu een 6.5 geven.
Blastov Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 6.5, daar kan ik echt niet mee leven Ik zal toch echt met iets beters moeten komen
Recommended Posts