EXIT Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) @gizmo: ik geniet er weer eens van ooit zal ik ook zo goed zijn als jij PS: meschien i.p.v. een PS2 een PS3 screens ps3 @jorge: leuk gemaakt alleen is het nu nog niet zo warm Bewerkt: 7 april 2006 door tectron
Dr1fter Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Kleine update voor me nissan skyline R34 Totale faces aantal zonder motor, kleine details en rims +/- 12000 faces Chassis 5622 faces Interior 6704 faces Screens*
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Hier een kleine update. De dvd doosjes zijn klaar. Hier een zonder textures. En hier een met.
Twenty Eyes Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 @ Gizmo: Dat is mooi! Heel gedailleerd voor een dvddoosje, vooral als hij in een grote kast komt. Echt heel mooi! @Driver: Prachtig, geen enkele fout te zien! Heel mooi interieur!
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Thanks Twenty. Hier heb ik een render waarbij de dvd's in de kast zitten. Ik ga nu me hele weekend verspillen aan het modellen van een console.
SamShine Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Prachtig Gizmo, echt waar! Ik kan niet anders zeggen! Ik geef je nu een 9,9! Maar je maakt wel een PS3 he KUTGW EDIT: Wel inclusief Banaan (klik) hé! Bewerkt: 7 april 2006 door Big-Loser
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Het maken van een Xbox 360 is toch iets ingewikkelder dat ik dacht. Hier de eerste Wip render. Ik werk er nu ongeveer 30 minuten aan.
Grove St. Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Heel mooi 10/10, maak ook een 007 dvd. Of maak een tv, met een mooie screen uit een 007 film
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Hier een inimini update. De text zit er nu op.
PizzaTonno Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Egt ongelovelijk gizmo hoe hard jij vooruit bent gegaan in een korte tijd. I love your models die kast moet er egt geil uit zien als die af en gevult is. alles wat je maakt klopt helemaal @ dr1fter je auto ziet er ook erg goed uit word vast lijp als die af is Bewerkt: 7 april 2006 door kaaspizza
DaBeast Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Beter een PS3 dan een X-Doos . Anyways, @Dr1fter: Hij is mooi man komt hij ook in GTA? @Gizmondo : Ziet er al erg mooi uit, ik wou dat ik dat in het echt had . Greetz
Jorge_F Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Zie je, je kan het wel meneer van den Berg . Echt heel nice gemoddeld dat DVD-hoesje, en uiteraard word de XBOX-360 helemaal top . Ik ben zelf wat aan het kloten met mijn model, beetje kloten met mijn materials . Deze render had ik net gemaakt en het renderen zelf duurde nog best wel belachelijk lang. Ach ja het is een uitprobeersel en ik ben er zelf wederom niet zo blij mee. But judge by yourself: (ik weet het ik moet de ondergrond ff iets minder wit maken )
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Wow. Echt top man. Mooie textures. Weet je al wat voor wapens je al "propellors" gaat modellen?
Jorge_F Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Wow.Echt top man. Mooie textures. Weet je al wat voor wapens je al "propellors" gaat modellen? Ik dacht eraan om er een soort van messen van te gaan maken met van die wrede uisteeksels . En bedankt dat je het toch mooi vind .
Recommended Posts