~> GizmO <~ Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Erg leuk idee. Ik kan niet wachten tot het af is. Ik weet nu al dat het een super model word. Hier een kleine update. Me Xbox 360 ging wat fout, mijn turbo smooth was permanent geworden dus ben ik maar gestopt en heb ik hem in me kast gegooid. Hier de render De schaduwen zijn veels te donker maar dat is aan te passen. En voor de duidelijk heid. Er is nog niks getextured dus niet zeggen ik vind de textures niet mooi. Bewerkt: 8 april 2006 door ~> GizmO <~
Twenty Eyes Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik ga beginnen aan een woonkamer. Ik heb de banken en de salontafel al af. WIP render:
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ziet er super uit man. Mooie bank. Mooie render.
Twenty Eyes Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Bedankt! Dit is een kleine update: Ik heb een beeldje op een kast tussen de banken geplaatst. Ook heb ik met moeite 2 tijdschriften gemaakt. Waarom met moeite? Omdat ik ze gebogen heb zodat ze nog realistischer lijken. Nu hangt het puntje bijvoorbeeld over de rand van de tafel. Bewerkt: 8 april 2006 door Twenty Eyes
SamShine Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ziet er heel goed uit Twenty Eyes! Je propellor is te verroest Jorge En Gizmo, maak een PS3! En noem hem dan: De woonkamer van de toekomst!
EXIT Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 @gizmo: ga je er nu een ps3 bij zetten? @Twenty Eyes: ziet er leuk uit
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Niks PS3. Ik ga geen PS3 maken. Ruk console. @ Twenty. Ziet er netjes uit man.
DJ-TQM Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Estadio MUNICIPAL ----------------------- Foto: mijn versie (wordt nog aan gewerkt)
ikt Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Erg leuk idee. Ik kan niet wachten tot het af is.Ik weet nu al dat het een super model word. Hier een kleine update. Me Xbox 360 ging wat fout, mijn turbo smooth was permanent geworden dus ben ik maar gestopt en heb ik hem in me kast gegooid. Hier de render De schaduwen zijn veels te donker maar dat is aan te passen. En voor de duidelijk heid. Er is nog niks getextured dus niet zeggen ik vind de textures niet mooi. De textures zijn niet mooi! Grapje . Maar waarom zijn de DVD's wel getextureerd? Tip: Je kan nog wat audio-apparatuur in de lege vakken proppen.
Blastov Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Gizmo, dit is echt je mooiste scene+model ooit Je krijgt van mij een 9.6
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 De rims zien er netjes uit. Alleen de materials niet. Maar dat valt te verhelpen. Kutgw.
Jorge_F Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik ging ff kijken of ik het trucje met de cloth reactor nog wist, en ja ik wist hem nog . Hier een simpele creatie van een paar minuutjes: Deze creatie staat uiteraard ook weer op mijn site (www.jorgef.xoti.net) jeng
Twenty Eyes Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dat is altijd lastig he? Oude dingetjes naar boven halen. Ik vind hem wel goed gelukt Jorge Alleen die zwarte lastige plekjes op het doek zijn wat minder, het lijkt nu een bejete of je doek op sommige plekken een beetje gescheurd is. 8,5/10
Jorge_F Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Dat is altijd lastig he?Oude dingetjes naar boven halen. Ik vind hem wel goed gelukt Jorge Alleen die zwarte lastige plekjes op het doek zijn wat minder, het lijkt nu een bejete of je doek op sommige plekken een beetje gescheurd is. 8,5/10 Dat is gewoon een vouw in het doek 20
Recommended Posts