~> GizmO <~ Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Ziet er netjes uit man. Hier een kleine update van me nissan. and De binnenkant is wat raar, maar dat komt omdat dit de eerste keer is dat ik met Vray Materials werk en ik moet nog een beetje uitvinden hoe dat werkt Bewerkt: 15 april 2006 door ~> GizmO <~
SamShine Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 De vorm ziet er goed uit, maar al die rare kleuren maakt het nogal lelijk! Ik hoop dat het intrieur wat word!
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dat witte reflectie kleurtje maaktum er niet echt mooier op De reflectie die je ziet is de ondergrond. Een plane. Maar het gaat niet om de textures maar om me model. De textures/materials die ik ga gebruiken moet ik eerst nog vinden.
gangster28 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) De vorige skyline wou hij niet meer openen. Dus dit is de nieuwe. BTW Gizmo nice tut. Bewerkt: 15 april 2006 door gangster28
KOXINGA Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) http://img232.imageshack.us/img232/6418/small9ru.jpg >>> Door Jorge_F: Plaatje verwijderd en een link naar het plaatje geplaatst. Volgende keer je echt aan de regels houden, ik zie het nu voor de 3e keer door de vingers!<<< Bewerkt: 16 april 2006 door Jorge_F
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 De vorige skyline wou hij niet meer openen. Dus dit is de nieuwe. BTW Gizmo nice tut. Ziet er netjes uit. Alleen een beetje donker. Probeer volgende keer een witte plane er onder te doen of wat lichten erin. Kutgw.
Twenty Eyes Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 *plaatje* Ik vind dit je beste model! Heel realistisch met al die textures, echt heel mooi! Je model heeft ook hel erg veel details. 9,5/10 Welk programma gebruik je hiervoor?
Wauzie Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Omg Koxinga, die model is super mooi....echt goed getextuurd .
SamShine Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 plaatje Welk programma gebruik je hiervoor? Koxinga heeft eerder in dit topic gezecht dat hij Maya en Photoshop gebruikt ONTOPIC: Goeie model Gangster, ik hoop dat het eindresultaat er mag zijn! en Koxinga, misschien moet je gaan soliciteren bij EA of iets dergelijks... gewoon prachtig!
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) @Wauzie ... waar zie jij een quote?? Je model ziet er tot nu toe erg netjes uit. Maar even een klein verzoek. Zou je volgende keer de thumpnail kunnen posten in plaats van het directe plaatje. Want nu word de pagina zo groot bij mij. En dat vind ik erg irritant. Bvd. Bewerkt: 16 april 2006 door ~> GizmO <~
Blastov Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 *plaatje* Dit is echt het gruwelijkste model die ik tot nu toe heb gezien in dit topic. Echt masterlijk Ik geef je een 9.7
Wauzie Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Lol guys jullie zeggen wat over koxinga's picgrootte, maar jullie quoten hem ^^.
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Hier een klein gebouwtje van ongeveer 2 uur (modellen en texturen) om het modellen voor GTI weer een beetje te leren. Texture loos Textured
EXIT Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 ziet er leuk uit maar ik vind het niet echt een van je top moddellen
Twenty Eyes Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Dat komt natuurlijk omdat het voor GTA is. Als je top models in GTA zet heb je kans op bugs en op vastlopen. En alles wat voor GTA gemaakt wordt hoeft niet zo gedetailleerd. Kijk eens rond in GTA SA, daar zijn de gebouwen zo simpel als het maar kan. Vergeleken met die gebouwen is die van Gizmo nog veel gedetailleerder.
Recommended Posts