~> GizmO <~ Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Kijk, dat ziet er toch veel beter uit dan in sketchup. Deze vind ik mooi. Erg netjes. En als je een soort plastic texture ding erop wil doen kan je denk ik het beste een glass material ergens downloaden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Gizmo, ga nu niet weer beginnen.. >>> Door Jorge_F: Hij begon niet hij gaf een compliment. Probeer eens een compliment en een verwijt van elkaar te schijden.<<< ------------ Ik heb trouwens een tijdje geleden een bunker gemaakt in Sketchup, als hij af is dan show ik hem wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 ja ik vind dit eigenlijk wel mooier ik ga zeker nog meer dingen maken in 3d max. maar ik blijf ook sketchup models maken ik vind dit gewoon veel makkelijker en leuker. maar ik ben nu gewoon met een nieuw programma bezig en misschien heel misschien als ik dit onder de knie heb ga ik wel helemaal over naar 3d max maar dat duurt nog wel heel lang alhoe wel ik ga aan het eind van dit jaar een nieuwe sector in en ik ga beeld en media doen hier gaan wij ook met 3d max besig dus misschien wort ik dan ook wel beter dank jullie wel dat jullie voor mij de schroevendraaier willen texturen hier de link http://rapidshare.de/files/19610788/schroef.max.html maar zouden jullie er dan wel bij willen zegen hoe ik dat glas of plastik of wat dan ook voor een texturen er op moet doen anders leer ik er nog niks van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 ja ik vind dit eigenlijk wel mooier ik ga zeker nog meer dingen maken in 3d max.maar ik blijf ook sketchup models maken ik vind dit gewoon veel makkelijker en leuker. maar ik ben nu gewoon met een nieuw programma bezig en misschien heel misschien als ik dit onder de knie heb ga ik wel helemaal over naar 3d max maar dat duurt nog wel heel lang alhoe wel ik ga aan het eind van dit jaar een nieuwe sector in en ik ga beeld en media doen hier gaan wij ook met 3d max besig dus misschien wort ik dan ook wel beter dank jullie wel dat jullie voor mij de schroevendraaier willen texturen hier de link http://rapidshare.de/files/19610788/schroef.max.html maar zouden jullie er dan wel bij willen zegen hoe ik dat glas of plastik of wat dan ook voor een texturen er op moet doen anders leer ik er nog niks van hey ik heb eens naar de bovenste posten gekeken enh nu snap ik al wat meer van 3ds max sorry dat ik je na dou maar het leek me een leuk onderwerp om men eerste model te maken het is wel wat mislukt maar voor mijn eerste moddel is het toch goed vind ik hier is een screen ! http://img424.imageshack.us/my.php?image=m...in3dsmax7kl.png sorry mss. vinden jullie hem super lelijk maar ik heb men best gedaan als julie nog tips heben en wat ik ook nodig heb is matriaal (die textures enz.. ik heb chrome metaal nodig maar hoe zet je je gedownload matriaal in 3ds max ? ps ik gebruik 7 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Kees, zie je wel dat het lukt? Het resultaat mag er wel zijn . Zeer mooi voor je eerste gelukte model in 3DS Max. Aleen nu nog leren renderen. Veel succes, Kees. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Ik heb even geprobeerd je model te texturen en ik vind het redelijk gelukt. Hier is er 1 zonder reflectie plane. En hier met een klein vloer eronder. Hier is de .mat file met de materials die ik gebruikt heb. > Download < Hier is een filmpje waar is uitgelegd hoe je dit opent. > Download < Veel succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) ik vint hem echt super cool dat heb u mooi gemaakt ik ga nu proberen om dat ook te doen en dan ga ik besig om te kijken hoe dat renderen werkt er is een ding dat niet werkt (of waarschijnlijk wel werkt maar ik gewoon weer niet goe doe) als ik uwe mat file wil openen krijg ik 2 erors deze en deze wat moet ik daar mee Bewerkt: 4 mei 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) Ik ben begonnen met het moddelen van een handwapen: Hij is nog WIP, iemand rates of tips? Alvast bedankt, Greetz Wazuup Bewerkt: 7 november 2006 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) ik vint hem echt super cool dat heb u mooi gemaakt ik ga nu proberen om dat ook te doen en dan ga ik besig om te kijken hoe dat renderen werkt er is een ding dat niet werkt (of waarschijnlijk wel werkt maar ik gewoon weer niet goe doe) als ik uwe mat file wil openen krijg ik 2 erors deze en deze wat moet ik daar mee Hmm, misschien komt het omdat ik 3ds max 8 heb. Daar zijn veel dingen anders gecoded. @Wazuup Ziet er strak uit. Alleen ik zou een iets andere texture gebruiken. Een metal material ofzo. Dan word hij echt vet. Maar ziet er nu al top uit. Keep it up. Bewerkt: 4 mei 2006 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Ziet er geweldit uit Wazuup! Het enige minpunt wat ik kan vinden is dat er nog geen trekker op zit! (En probeer de textuurs wat beter te maken) KUTGW! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 dankzij onze beste gizmo werken de textures nu :) aleen ik heb met de render efects site kloten omdat ik er niks van snapte en nu heb ik allemaal rode puntjes in mijn render en omdat ik er nog steeds niks van snap weet ik niet hoe ik die weg krijg hier mijn schroefedraier met de niewe textuers met een bager render een die rare rode puntjes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Ziet er geweldit uit Wazuup!Het enige minpunt wat ik kan vinden is dat er nog geen trekker op zit! (En probeer de textuurs wat beter te maken) KUTGW! Dank je, de trekker zit er wel alleen blijkbaar niet zo duidelijk, dat zal ik nog wel ff fixen. Iemand anders nog tips/rates? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 (bewerkt) ik vint hem echt super cool dat heb u mooi gemaakt ik ga nu proberen om dat ook te doen en dan ga ik besig om te kijken hoe dat renderen werkt er is een ding dat niet werkt (of waarschijnlijk wel werkt maar ik gewoon weer niet goe doe) als ik uwe mat file wil openen krijg ik 2 erors deze en deze wat moet ik daar mee Ik heb het ook even geprobeerd en ik krijg die errors ook. @ wazuup: Zit er leuk uit alleen ziet dat zwarte er een beetje raar uit. 7/10 [Edit]Niet gezien dat het al opgelost was... :$ Bewerkt: 4 mei 2006 door royboyvdv Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 ik dacht ga ff bazooka maken;) hier is een screen;) je ziet hem van 4 kanten hij is nog nie af;) ik wil wel alvast weten wat jullie tot nu toe van vinden;) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2006 Ziet er goed uit! Ik mis alleen nog details zoals trekker en van die standpunten (als je gaat liggen met een bazooka). KUTGW! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts