Jorge_F Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Maar ik ook bijna niet?Maar bestaat er dan nergens een nederlandstalige tutorial die duidelijk is , mijn niveau , ... ? * wanhopig * De enigste Nederlandse tutorials die ook nog eens GTA modding gerelateerd zijn vind je alleen hier ben ik bang. Voor alle tutorials in het Nederlands ga je naar de Master Tutorial List.
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Hier een kleine scene voor een challenge op een ander forum.
DaBeast Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ziet er goed uit Gizmo. Welk forum was dat dan? Ik hoop dat je wint. Veel succes! Ik geef deze een 8.3/10. Greetz
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Dit was voor de challenge op 3D Total forum (threedy). En het zou een wonder zijn als ik won. Kijk de andere entries maar. Maar toch bedankt.
Jorge_F Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Dat ziet er heel netjes uit Gizmo, alweer . Alleen een klein foutje volgens mij, de schaduw van die tafelpoot die klopt volgens mij niet helemaal . Als ik jou was zou ik ook een andere texture nemen voor dat hek. Eentje die wat beter past bij de achtergrond .
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Bedankt jorge. Ja, de schaduwen kloppen niet. Maar ik weet niet waar het aan ligt want alles staat gewoon goed. En ik heb me entry al gepost dus daar kan ik niks meer aan veranderen. Als ik tijd hem kan ik het nog wel gewoon doen maar nu heb ik meer dingen aan me hoofd. =) [EDIT] Kleine update. Heb even rims onder me nissan gegooid. Had ze nog liggen. Dit zijn hoogst waarschijnlijk ook de final rims. Ivm. tijd ga ik niemand de nissan rims maken. Als ik veel tijd over heb misschien wel maar de school ga beginnen enzo en dan heb ik weer toetsweken enzo blablabla. Back light zijn zo goed als klaar. Bewerkt: 7 mei 2006 door ~> GizmO <~
kees1991 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 ik heb het windos teken gemaakt ik vint hem wel goet gelukt maar hij lijkt lelijk omdat ik weer een bager render heb gemaakt en ik kan hem niet weer renderen want ik heb hem niet opgeslagen :"(
Wazuup Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 @gizmo: Je wagen ziet er echt mega geil uit! De buitenkant is alweer bijna compleet. @Kees1991: Wel leuk gedaan, de golf erin is goed gelukt.
Jorge_F Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kees1991, onthoud sla altijd alles op! Ook al ben je er niet zo tevreden over, ik sla ook altijd alles op. Je weet maar nooit wat je er nog mee wil gaan doen. Het model is leuk gedaan, leuk gevonden. Wat poly's verschoven en boolean gebruikt neem ik aan? Misschien had je er nog een smooth overheen kunnen gooien.
deagle Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Wow man die car is great . Waar hebben jullie gebouwen in Vice City leren zetten?
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 het logo van windows is wel mooi maar een beetje kaal. Misschien kan je er iets bij verzinnen of windows tekst er onder zetten.
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Bedankt voor de comments. Ik denk dat ik geen interior ga maken. Eerst ga ik een beetje leren om die body's te maken. En daarna komt interior. Hopelijk dat er daarna ook tutorials zijn over dat soort dingen. Wow man die car is great .Waar hebben jullie gebouwen in Vice City leren zetten? Hier op dit forum zijn allerlei tutorials er over. Kijk op de Mastertutorial list voor deze soort tutorials.
kees1991 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) ja ik wou mijn windos ding wel opslaan maar gin prongeluk op kruisje druken omdat het renderen niet wou luken dus ik was een beetje boos nop ik heb niet de bolean tool gebrukt hoe ik het wel dee weet ik niet ik weet niet hoe dat heet. maar bedankt voor jullie posietiefe komentaar op mijn lelijke model Bewerkt: 7 mei 2006 door kees1991
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik denk dat de manier die jij gebruikt heb "bend" (buigen) heet. Ik heb het ook snel even geprobeerd. Hier mijn resultaat.
Dr1fter Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) @ ~> GizmO <~ je lampen van je 350z zien er erg goed uit, ze blijven goed in vorm. KUTGW ook je windows teken zit er erg netjes uit, maar hoort rer niet een beetje kleurovergang in de stukken vlag te zitten zolas dit plaatje: Ook ben ik zelf verder gegaan met me Veilside Nissan 350Z en heb de voorlichten gemaakt Bewerkt: 7 mei 2006 door Dr1fter
Recommended Posts