~> GizmO <~ Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Ja, er zitten nog een aantal details niet op. Zoals de handgrepen en de ruiten. De deur kan wel open maar de ruit niet. Ofzo. Maarja ik denk dat ik eerst een beetje ga oefenen met de basics enzo dus de body/lampen etc. Heeft iemand nog een tip voor een nieuwe auto? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 @ Gizmo: wat denk je van een: Mitsubishi lancer evo 9 Ik ben zelf ook verder gegaan aan me 350z de chassis van de car heeft nu een aantal van 3622 faces Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackpearl11 Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Ziet er goed uit dr1fter! KUTGW! Zit er nog een release in? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Ty, jah als deze model of is word die ook gereleased voor gta en mafia. maar dan moet ik nog wel even een goede converter zoeken. Me nissan skyline r34 is namelijk ook al af is al geconverteerd naar mafia maar nog nie naar gta Bewerkt: 12 mei 2006 door Dr1fter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 @ Gizmo, het intrieur ziet er goed uit, probeer alleen nog steuen bij de stoelen te maken! KUTGW! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 wat zegt gizmo nou Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Dit interior heb ik NIET gemaakt. Dat dat duidelijk is. @ Gizmo, het intrieur ziet er goed uit, probeer alleen nog steuen bij de stoelen te maken!KUTGW! Lalalala. Zoals ik heb verteld, is dit interior NIET door mij gemaakt. Ik heb het alleen erin gedaan om te kijken hoe het stond. Ik ben ook niet van plan zelf een te maken. In ieder geval nog niet nu. Misschien later als ik er meer ervaring mee heb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) ey, Ik heb weer een kleine update van me nissan 350z ik heb de achterlamp skin beter gemaakt en de achterlamp in de bumper erbij gemaakt Ik ben al begonnen aan me Lancer Evo ik heb er in totaal al 3,5 uur mee bezig en heeft nu al een count van 1440 Faces Flatshaded Wire, flatshaded Bewerkt: 13 mei 2006 door Dr1fter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 ik heb een loods gemaak en ben er best wel trots op Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 Ik ben ook maar weer is aan een auto begonnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 Leuk, maar ik zou hem toch nog eerst ff smoothen voordat je een render maakt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) het is geen render het is een very rough shape voorkant enzo moet zelfs nog gedaan worden Bewerkt: 13 mei 2006 door burpicane Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Lol burpicane, wel een very very very rough shape. Maarja goed begin. Veel succes. Btw wat voor auto is het. Als ik de voorkant zo zie dan lijkt het mij een BMW. Bewerkt: 13 mei 2006 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) @ kees, erg mooie loods Kutgw @ burpicane, wat voor auto word het, ziet er goed uit, ik gokken op een amerikaanse auto update voor me evo 8 nu al een count van 1840 Faces Bewerkt: 13 mei 2006 door Dr1fter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 hehe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts