burpicane Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2006 Ziet er al heel goed uit drifter wat van auto het wordt? ik laat jullie nog even in spanning btw als iemand mij helpen kan met wat ik postte in het 3ds max vragen topic kan ik weer verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) was een beetje aan t klote geweest met wat effecten met dit als resultaat. EDIT: heb m ff gerendert met een actergrond (kon alleen de blur niet meer gebruiken anders werd t lelijk) Bewerkt: 14 mei 2006 door Crusader Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Nou , hoe kan je eigenlijk smoothen ? :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 In de modifier list: MESHSMOOTH of TURBOSMOOTH of gewoon in Editable poly meshsmooth. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 he die ruite is echt mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Crusader, dat is echt masterlijk. Vooral die 2de is mooi. Mischien kan je er een ruimteschip bij maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 looool ik wist niet dat dat met 3dsm kon mooi gedaan die evo btw ook!!! greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr1fter Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Ik heb me nog even geconcentreerd op me nissan skyline r34, heb de laatse dingen gefix. Ik heb die lelijke raamstickers eraf gehaald en een mooiere achterlicht texture erop gedaan. uiteindelijk is de auto uitgekomen op 35.000 faces, waarvan 15.000 faces naar de remmen, en velgen gaan lol Ik plaats voor deze keer nog paar screens van de final , ik hoop dat deze auto snel gta sa geconverteerd gaat worden, als dat klaar is post ik de in-game screens en de dowload link hier. Screens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Über-Geil man! Weet je ook al hoe je met dummy's moet werken voor gta? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Eindelijk is wat moois uit 3ds gekregen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Zoals ik op msn al zei Jarno, ziet er weer netjes uit . Mooi afgwerkt de "kop" van de schroevedraaier. Ook het handvat heb je mooi gedaan (ik gok op boolean ). Mooi resultaat en ga zo door . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Eindelijk is wat moois uit 3ds gekregen. lol men eerste madel leek wat op dat (ook een schroevendraaier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) sorry hoor, maar ik vind die schroefkop een beetje raar. het platte gedeelte aan het eind moet eigenlijk wat langer zijn, anders glijd de schroevendraaier van de schroef af mss zoiets: Bewerkt: 16 mei 2006 door schno009 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2006 Nou ja dat is eingelijk verschillend. Maar mooi werk Jarno. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2006 sorry hoor, maar ik vind die schroefkop een beetje raar.het platte gedeelte aan het eind moet eigenlijk wat langer zijn, anders glijd de schroevendraaier van de schroef af mss zoiets: [[Plaatje]] Me vader (Had ook toevallig gezien) had ook al gezegt dat die schroefkop raar is. Toch bedankt voor de opmerking. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts