deagle Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Hoy. Ik heb een loods gemaakt. Ja sorry Kees1991 sorry , ik dacht laat ik me ook zoiets maken . Dit is m. http://img454.imageshack.us/img454/6426/loods5fi.jpg Comments? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
burpicane Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 smooth de hangar zelf ff dat helpt erg veel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 ik vind het wel grappig iedereen maakt mijn models naar ik maar een schroevendraaier en gelijk zijn er 2 andere die dat ook doen en nu met de loods ook al maar toch ik vind hem wel mooi de deur en het raam vind ik goed gelukt ja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) te weinig inspiratie?? nee geintje mooie modddels allemaal !! en ik heb hier al lang niks meer gepost.... dusssss. stam gemaakt door baz ik heb dat een beetje geedit taken en dergelijke anders gemaakt blaadjes erop gedonderd. baz kwam met do vorm (dank baz ik heb weer te weinig inspiratie voor een boom dus ja...) boom is met blaadjes 540 poly. zonder 500 greets gybrus EDIT Belangerijk die bruine met groene stippen zijn de bomen dat mannetje is gewoon een vent die sport oefeningen doet... Bewerkt: 18 mei 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 Sorry kees1991! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 ik heb iets nieuws gemaakt in de Sketchup!!! een wapen: M16!!! screens [1] - [2] - [3] - [4] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackpearl11 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 ik heb iets nieuws gemaakt in de Sketchup!!!een wapen: M16!!! screens [1] - [2] - [3] - [4] Wow ziet er erg ziek uit! KUTGW! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Waarom in Sketchup... Ik vind hem er niet uit zien, maak dan op zijn minst de randen wat mooier, dus dat ze niet 90 graden staan, maar eerst nog een 45 graden buiging, en dan pas dat hij een hoek van 90 graden heeft. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 Jonge, leer 3d modellen in 3ds max. Wapens maken in sketchup is zo zielig. Ik ben benieuwd hoe die er met textures uit gaat zien. >>> Door Jorge_F: Denk om je woorden Blaster, respecteer iedereen!<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Nicsan hihi maakt niet uit SWYV ik vint het er best wel leuk uitzien. maar inderdaar ik raat u ook 3d max aan dit is wel een stukje moeilijker maar het resultaat is mooier Bewerkt: 19 mei 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 ik heb iets nieuws gemaakt in de Sketchup!!!een wapen: M16!!! screens [1] - [2] - [3] - [4] Mensen we kunnen ook een beetje normaal reageren. Kijk SWYV dit ziet er voor sketchup wel leuk uit, maar bedenk eens hoe mooi je dit kan maken met een beetje 3ds max skills. Je kan me niet wijsmaken dat je zelf niet vind dat hij vierkant is. En hoe wil je dit gaat texturen? Met 3ds max zou je hele mooie metal materials erop kunnen doen maar dat lukt niet in sketchup. En met sketchup zie je dan die reflecties ook erg slecht omdat hij zo vierkant is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 blaster, oesj moel zenne, jij weet wel dat ik enorm hekel hebt aan 3ds max omdat ik die niet meer kan gebruiken zelfs herinstalleren ook niet en probeer dan zelf nabootsen in sketchup hoor probeer dat eens en met geeen foto!!! zelf maken zonder foto's, blueprints enz..!!! ik durf 100% wedden dat jij niet haalt!!! trouwens het is nog niet klaar hoor ik ga nog wat vervormen hoor (niet hoekig enz..! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 blaster, oesj moel zenne, jij weet wel dat ik enorm hekel hebt aan 3ds max omdat ik die niet meer kan gebruiken zelfs herinstalleren ook nieten probeer dan zelf nabootsen in sketchup hoor probeer dat eens en met geeen foto!!! zelf maken zonder foto's, blueprints enz..!!! ik durf 100% wedden dat jij niet haalt!!! trouwens het is nog niet klaar hoor ik ga nog wat vervormen hoor (niet hoekig enz..! hey ik vind hem goed gelukt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackpearl11 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 ik word een beetje gek van al die mensen die maar lopen te lullen dat 3DS veel beter is dit en dat. Ik zeg niet dat het niet zo is maar met sketchup kan je ook erg mooie dingen maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2006 ik word een beetje gek van al die mensen die maar lopen te lullen dat 3DS veel beter is dit en dat.Ik zeg niet dat het niet zo is maar met sketchup kan je ook erg mooie dingen maken. Niet weer hierover beginnen. Er is hier al een speciaal topic over. Hier om precies te zijn, er is al gezegt dat dit niet mag en dit word bestrafd. Dus pas op mensen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts