Jozz Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ik heb een bedrijfje gemaakt kweenie waarvoor mar kvon t wel lachu :
nick11123 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 ik heb ook nog een model gemaakt het is mijn eerste seruese model van een huis de garage is klaar alleen het huis nog niet ik vind hem goed gelukt al zeg ik het zelf hier de schuur en hier de rest van het huis met de weg
Dr1fter Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 ey, ik be weer ff verder gegaan met me 350z, ik heb nu de wide arches bijna af en de velgen eronder gezet ger zit nu al rond de 20k
gybrus Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 grappig ik zie op eens een heleboel scethup moddelers mooie moddels!! ik was even aan het kloten met een soort van hoofd. het moest eerst een oude opa worden maar het begint nu een beetje jonger er uit te zien ..... naja het is mijn eerste hoofd was er nu ongeveer 6uur mee bezig en ik vindt het totnu toe redelijk er uit zien voor mijn eerste hoofd moddel. rates en comments en naja standaart tips graag. greets gybrus
DaBeast Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Ziet er lekker uit hoor, Gybrusje . Mooi afgewerkt . Mooie neus enzo . Is er een tutorial voor? Of heb je dat zonder eentje in elkaar geflanst . @Zjos: mooie Scetchup model hoor, leuke poster. Maar wat moet dat briefje voorstellen? Greetz Bewerkt: 8 juni 2006 door dabeast
gybrus Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 @beest geen tuts gewoon foto gepakt en zitte klooien alleen moet ik de rimpels en dergelijke in dat hooft krijgen en een mooie textuur dat wordt moeilijk... greets gybrus
Blastov Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Omg BB dat is echt masterlijk. Dat is van zo'n film-tutorial nietwaar? Ga ja haar nog texturen? Big-Bear
Big-Bear Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Jep, denk 't wel, ik ga trouwens ook (als het mag) de Training DVD kopen van 3D palaca, maar erst moet ik Vray en Brazil Plug-In goed geinstalleerd krijgen, ook komt er nog een Ammo Belt bij
DaBeast Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ziet er nice uit BBtje . Mooi gedetaileerd. Ga je hem in GTA zetten? Ik zou zeggen, keep up the good work. Ik ben uitgepraat. :$ Greetz
Big-Bear Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik ben nu weer verder bezig met een Canon: Rates & Comments plz, hij is nog in WIP status
Jarno Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ziet er erg goed uit Big-Bear . Ga zo door
Big-Bear Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Nieuwe Update: Er moet nog veel meer gebeuren, ik denk een soort van ondersteuning aan de onderkant, hij zit namelijk niet aan de grond.
Recommended Posts