Dr1fter Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 ik heb even een mooie special paint reflectie gemaakt hier zijn paar screens: Voor de geintresseerde mensen is hier de reflectie En voor zmodeller moet je de reflectie zetten op "Mix With Colours" en dan een grijze extra kleur maakt het erg realisties.... enjoy it
Puma Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 lol kom ik aan met m'n wildwestantieke gebouwtje hm als ik "wat beter" kan modelen ga ik mrbean als player model maken wel lol toch...
Dr1fter Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 yooo. ik ben weer verder gegaan aan me Nissan 350Z Veilside getuned uit de film F&F Tokyo Drift. normaal hoort hij zwart te zijn met een becal maar die heb ik nog niet dus heb ik hem voor te laten zien special paint oranje gemaakt Ik heb de laatse details aan de bodkitt gedaan en zit nu met velegen al rond de 24522. Dus dat loopt al aardig op In de nieuwe F&F Tokyo Drift film heeft de auto zelf ongeveer deze kleur
gybrus Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 prachtig drifter maar je moet egt es gaan oefenen met ingame krijgen zou ze zo graag ingame willen zien.
Schno009 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 ziet er goed uit drifter ik ben bezig met een rijdende ham! Hij word ook voor gta, dus daarom is hij wat lowpoly
kees1991 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 ik vint het wel heel mooi aleen begrijp ik niet waar je nu de wielen wil maken verder lijkt mij het wel lol om in een ham te rijden
Schno009 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 ik denk dat het een soort flintstones achtige oplossing gaat worden, dat ie rijd op deegrollers ofzo.
kees1991 Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 lol een ham met flinstone wielen ik wou ook nog een flinstone auto gaan maken laat ik dit maar s gaan doen
deagle Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Vraagje ; weten jullie soms goede tutorials voor het modellen van een gezicht , een lichaam , een man in het algemeen?
Blastov Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Vraagje ; weten jullie soms goede tutorials voor het modellen van een gezicht , een lichaam , een man in het algemeen? Een vrouw modellen is toch veel leuker. Nouja, hier
kees1991 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 ik ben met de vlinstone auto besig geweest en hij is bijna klaar aleen de textures moeten verbetert worden plz geen Negatieve reacties over dat het is met sketchup ik ben er heel erch trots op want dit is mij eerst auto in skp
gybrus Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 ik vindt het echt heel grappig dat zoveel mensen opeens met sketcup gaan werken. als je weer hoe je het moet doen zijn er eigenlijk niet zoveel bugs.... als je in 3dsm iets mafs doet krijg je ook killos bugs dus ik zou me er niet zo veel van aantrekken dat zoveel mensen sketcup slecht vinden. die flinstone wagen ziet er echt gruwelijk uit!! ik vindt het van de makers van flintstone wel knap dat die wielen niet weg rollen..... die ham wagen is ook zeer lol alleen dat zwart wit textuurtje dat is toch niet van een ham... de wagen is denk ik ook nog lang niet af. at both of you keep up the amazing work. greets gybrus
Schno009 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) geinige wagen, alleen als je het in-game wilt zetten, moet je de wielen in het midden scheiden. (linker/rechter wiel) @gybrus, ik had ff snel een carpaint material erop gezet, dit was alleeen maar voor de render ik heb hem ook al in-game, met het dashboard en stuur enzo (allleen moet ik nog wat op de wielen en de deuren verzinnen Bewerkt: 17 juni 2006 door schno009
EXIT Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) schno09> leuke ham maar eerlijk gezecht zag ik niet dat het een ham was kees> ziet er leuk uit maar ik ben niet voor sketcup of zo iets hier een spuitbus van mij Bewerkt: 17 juni 2006 door Tectron
Recommended Posts