Jump to content

welk wapen


Tim

Recommended Posts

:) Bij die missie datje lance naar het ziekenhuis moet brengen, moet je als eerste maffia doden,voordatje er veilig langs kunt,welk wapen ken ik het beste gebruiken om die maffia te doden. het moet niet te zwaar zijn, maar ook niet te ligt,ik zoek hiervoor een wapen waarmee ze in een klap dood zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

ikke zou van veraf een sniper kiezen (Die kan je vinden aan de voet van een brug aan de kaan van het 2 eiland en op een billbord van kaufman cabs bij het cafe van de cubanen)...van digtbij een m4 ofzo die is superfijn voor dat soort missies

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag hierover:

Ik krijg die mensen wel dood en ik krijg Lance vrij maar het lukt me niet om hem naar het ziekenhuis te brengen

Welke auto moet ik nemen want mijn auto vliegt binnen een paar seconden in brand ?!!?!?!

Link to comment
Delen op andere websites

:) Bij die missie datje lance naar het ziekenhuis moet brengen, moet je als eerste maffia doden,voordatje er veilig langs kunt,welk wapen ken ik het beste gebruiken om die maffia te doden. het moet niet te zwaar zijn, maar ook niet te ligt,ik zoek hiervoor een wapen waarmee ze in een klap dood zijn.

ik doe de minigun of stubby shotgun

Bewerkt: door matt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet met de motor gehaald maar met de sentinel, maar als je de PCJ 600 pakt en dan meteen limks dat trapje voor de yunkyard opscheurt, van dat dak afrijdt en door nauwe gangentjes gaat kunnen ze je ook niet volgen!

Simpel zat!

Link to comment
Delen op andere websites

ikke zou van veraf een sniper kiezen (Die kan je vinden aan de voet van een brug aan de kaan van het 2 eiland )

:o Die sniper kan ik wel oppakken, maar hoe kom je weer terug op de brug? Ik kan dan alleen nog maar het water inspringen! :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn taktiek:

Volgende items meenemen naar malibu:

- rocketlauncher met +- 8 ammo

- stubby shotgun met voldoende ammo

-een heli.

Zodra je de opdracht hebt gekregen vlieg je met de heli naar het dak van het hoge gebouw voor de junk-yard. Vanaf het dak knal je de meeste groepjes bad-guys af met je rocket launcher. Als alle zichtbaren dood zijn, jump je naar beneden met je stuby in de aanslag. Rennen richting de hangar en onderweg zoveel mogelijk bad-guys afknallen. Nadat je binnen hebt opgeruimd, knal je de mannen nog af die richting de hangar komen rennen en kun je Lance bevrijden.

Nu pak je de sentinel en scheurt volgas de yard af, links af, en in de scherpe bocht voorbij kaufman cabs, schiet je het steegje in. Langs het water rijdt je richting Hyman stadium en vlak ervoor je door de smalle steegjes richting ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

dat grote zware ding dat ronddraait

= Minigun ;)

Nog een tip: Vlak voor het ziekenhuis op de grote weg rijdt er een vuilniswagen vlak voor je de weg op (dat is die weg met die hoge trap en het politiebureau). Mijd die weg dus of pas goed op als je er toch rijdt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...