bosgazt Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 er is een trainer waar je van te voren bomme kan plaatse en die met een knoppie af kan late gaan, die heeft un neef van mij.... kzal ff kijke ofkum kan vinde dan kommie dr makkelijker doorheen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 er is een trainer waar je van te voren bomme kan plaatse en die met een knoppie af kan late gaan, die heeft un neef van mij.... kzal ff kijke ofkum kan vindedan kommie dr makkelijker doorheen :rolleyes: Die krijg je ook zonder cheats. Als je de missies van Phil Cassidy hebt gedaan liggen er wapens bij zijn 'huis' (caravan).. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 er is een trainer waar je van te voren bomme kan plaatse en die met een knoppie af kan late gaan, die heeft un neef van mij.... kzal ff kijke ofkum kan vindedan kommie dr makkelijker doorheen :rolleyes: Die krijg je ook zonder cheats. Als je de missies van Phil Cassidy hebt gedaan liggen er wapens bij zijn 'huis' (caravan).. ja daar kan je ook de minigun vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Bij die missie datje lance naar het ziekenhuis moet brengen, moet je als eerste maffia doden,voordatje er veilig langs kunt,welk wapen ken ik het beste gebruiken om die maffia te doden. het moet niet te zwaar zijn, maar ook niet te ligt,ik zoek hiervoor een wapen waarmee ze in een klap dood zijn. een machine gun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Je kunt er ook voor zorgen dat je op z'n minst 60 hidden packages hebt, dan krijg je op 3 plekken zo'n zware minigun, als je die gebruikt hebben die maffiakneusjes niks meer te vertellen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 handgun-minigun-stubby da is mijn taktiek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Je kunt het beste ervoor zorgen dat je van alle soorten wapens de zwaarste hebt en ook nog genoeg munitie, dan moet het zeker lukken. Alleen sniper zou ik eerder die minder goede sniper gebruiken, kan je beter mee richten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Je hebt een minigun nodig ( 60 hp's of de code nuttertools) die werkt het best. Dan schiet je al die gastjes af, bevrijd Lance en rij je met een bloedvaart langs die autos die je achtervolgen moet gewoon negeren en dan naar het ziekehuis racen. Bewerkt: 3 december 2005 door bigG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.