ThOmAsZ Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Wat vinden jullie nou echt belangrijk in Gta lcs? Wat moet er zeker inkomen of wat moet er verbeterd worden ten opzichte van andere GTA. Dit hoeven geen Grote veranderen te zijn. Gewoon de kleine dingetjes die het wat realistischer maken, en leuker. Bv. -Lekke banden/kapotte ruiten enz. ( wat niet in Gta III zat) - Verbeterde AI Van Polite agenten - Verbeterde AI van Ander weggebruikers ( Bv niet opeensafslaande auto's waar je in een volle vaart tegen aan knalt. Bij een poltie auto krijg je dan ook meteen een ster.) - Het sterrensysteem( Het zou mooier zijn als ze een ster er bij doen/ of een ster veranderen) Er komt dan nog een ster voor de huidige eerste ster. Bij Verkeersovertredingen; te hard (door rood) rijden terwijl een politie auto vlak naast je rijd. Enzovoort. Gewoon de kleine overtredingen, zonder dat een agent meteen je probeert neer te knallen. Een boete zou beter zijn. ( flitspalen langs de weg is dan weer iets te overdreven) - Enzovoort Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik zou deze punten wel graag willen zien -Lekke banden/kapotte ruiten enz. ( wat niet in Gta III zat) - Verbeterde AI van Ander weggebruikers ( Bv niet opeensafslaande auto's waar je in een volle vaart tegen aan knalt. Bij een poltie auto krijg je dan ook meteen een ster.) en dat ze niet meteen op je beginnen te schieten. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik zou het wel een beetje overdreven vinden als je al politie kreeg als je door het rood reed, ik weet wel dat het ook zo in het echt is, maar dan is het gewoon geen GTA meer vind ik. Reageren
maarte41 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 De belangrijkste dingen voor mij zijn dat de ai van de mensen verbeterd is en dat je banden en ruiten kan stuk schieten. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 en dat ze niet meteen op je beginnen te schieten. Als jij 1 ster hebt en je vuist of een knuppel/mes in je hand hebt dan schiet de politie niet. Als jij een vuurwapen in je hand hebt schiet de politie wel. Reageren
djaa Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 dat er wat meer auto's op slot zijn Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 dat er wat meer auto's op slot zijn auto's op slot vind ik verrot, zou realistisch zijn ma bloed saai, tenzij je fatsoenlijk de deur kapot kan maken, in andere gta's kon je nooit deuren eraf slaan als die deur o pslot zat Reageren
Aydekin Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 het zou leuk zijn als je de auto's zelf op slot kan doen. Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 dat kan met sommige trainers, maar als je er uit gaat kan je er niet meer in als je hem op slot heb gelaten Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Dat van die auto's op slot is wel leuker, Maar dan zouden ze een speciale tool er in moeten doen, Zo'n ding dat je kan kopen bij De Hardware store ofzo, waarmee je die auto sloten kan open krijgen. Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 dat zou best wel vet zijn, maar ik weet bijna al zeker dat dat er niet in gaat komen Reageren
The Italian Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 of die tool die ze bij MAFIA hadden dat je zn shermpie krijgt en dan ziet wanneer die open is Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 er zou een crowbar moeten zijn ofzo om sloten open te breken Reageren
Insane Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik vond het altijd wel nep dat als die deur op slot was hij echt ook niet open kon, ook al ram je die deur helemaal verrot, dan blijft hij erin zitten alleen maar door dat slot. Reageren
Kapii Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 ik vond het altijd wel nep dat als die deur op slot was hij echt ook niet open kon, ook al ram je die deur helemaal verrot, dan blijft hij erin zitten alleen maar door dat slot. Daar heb gelijk in dat slot zorgt ervoor dat je er niet in kunt en als je er dan wel inkunt als hij op slot zat.. dan kan hij de auto niet starten echt irritant maar het zou vet zijn als je bijv. auto sloten kon kraken en bij huizen kan inbreken enzo.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.