Jump to content

Duitsers Hier, Duitsers Daar


pinopower

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    11

  • Melchior

    10

  • Robin2130

    8

  • Tim14

    8

Top Posters In This Topic

Ik zeg toch niet dat wij NLers goed waren, alleen dat er een nog steeds bestaand conflict is met Duitsland.

En jij vergeet dat Nederland maar een paar collaborateurs had, bijna iedereen was tegen de Duitsers of vond ze maar ongemakkelijk.

Laten we eerlijk zijn, in Duitsland waren ook eigenlijk heel veel goede Duitsers, maar onder het regime van Hitler was meningsuiting verboden en werd zwaar bestraft, en bovendien was er dienstplicht en moest iedere gezonde volwassen man het leger in ondanks dat je tegen Hitler was. (op het eind van WOII hebben zelfs kinderen van soms 14 jaar en oude mensen van 70 gevochten tegen Russische en Amerikaanse soldaten!).

Eigenlijk was het maar een klein groepje Duitsers die slecht waren.

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

En jij vergeet dat Nederland maar een paar collaborateurs had, bijna iedereen was tegen de Duitsers of vond ze maar ongemakkelijk.

Ik had het eigenlijk niet over Nederland in de Tweede Wereldoorlog... In Afrika hebben we ook een aantal aardig zwarte bladzijdes.

Maar hoe dan ook, ik vind het onterecht dat Duitsland een slechte naam heeft vanwege de oorlog. De generatie die dat op zijn geweten heeft, ergo: heeft meegemaakt, is over een aantal jaar verdwenen.

EDIT: wat niet wil zeggen dat ik gelijk liedjes zoals hierboven en concurrentie bij voetbal wil afstraffen, hoor, begrijp me niet verkeerd. ;)

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

En jij vergeet dat Nederland maar een paar collaborateurs had, bijna iedereen was tegen de Duitsers of vond ze maar ongemakkelijk.

Ik had het eigenlijk niet over Nederland in de Tweede Wereldoorlog... In Afrika hebben we ook een aantal aardig zwarte bladzijdes.

Maar hoe dan ook, ik vind het onterecht dat Duitsland een slechte naam heeft vanwege de oorlog. De generatie die dat op zijn geweten heeft, ergo: heeft meegemaakt, is over een aantal jaar verdwenen.

EDIT: wat niet wil zeggen dat ik gelijk liedjes zoals hierboven en concurrentie bij voetbal wil afstraffen, hoor, begrijp me niet verkeerd. ;)

je kan er ze ook mee pijn doen op vakantie had ik een duitser uitgescholden voor mof en toen begon ie te huilen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

De generatie die dat op zijn geweten heeft, ergo: heeft meegemaakt, is over een aantal jaar verdwenen.

Ja, dat klopt, de laatste gekken zullen binnenkort inchecken bij de duivel! :o

En wat Tim zegt is ook zo ja.

Op vakantie in Duitsland/Oostenrijk hebben ze op de een of andere manier altijd iets tegen NL'ers.

Deze vakantie uitgescholden voor ''fuckin kaaskop'' (met dat krotte Engelse accent).

Dan kun je natuurlijk lekker mof zeggen wat ze niet verstaan maar ik moet eerlijk toegeven dat ik een aantal keer de verleiding moest weerstaan de rechterarm strak te heffen!! :lol: :lol:

Weer eens een enge actie op de Autobahn door zo'n mof en de rechterarm heffen helpt gegarandeerd, bang dat ze dan zijn k*tmoffen! (laat mezelf een beetje gaan ahumm. <_< <_< )

Link to comment
Delen op andere websites

Sjongejongejonge...

Het niveau daalt een beetje, jongens... Ik ben net terug van vakantie, paar keer overnacht in Duitsland, goed gegeten, goed geslapen, en goed ontvangen. Niets mis met die gasten...

Behalve als ze kuilen gaan graven op het strand... Da's wel een naar trekje <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Sjongejongejonge...

Het niveau daalt een beetje, jongens... Ik ben net terug van vakantie, paar keer overnacht in Duitsland, goed gegeten, goed geslapen, en goed ontvangen. Niets mis met die gasten...

Behalve als ze kuilen gaan graven op het strand... Da's wel een naar trekje <_<

Je hebt ook wel gelijk dat er niks mis is met Duitsers is, vrijwel elke Duitser is aardig, maar je hebt nou eenmaal figuren, zolang de ''verkeerde Duitsers'' (in dit geval een Oostenrijker) maar geen ''fuckin kaaskop'' tegen me zeggen! :angry:

En als die''verkeerde Duitsers'' kuilen graven bij ons in Scheveningen, no big deal, zolang ze die maar niet vol proppen met mijnen zoals 60 jaar geleden!)

Vergeet trouwens niet dat er nog een kleine groep Hitler-aanhangers is in Duitsland en dat hun kinderen ook zo opgevoedt worden, dus bij nader inzien denk ik niet dat we snel van dit soort zieke mensen af zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

de ''verkeerde Duitsers'' (in dit geval een Oostenrijker)

<_< Klinkt logisch...

Er zullen heus nog wel zieke geesten rondlopen die hun kinderen opvoeden met rare ideeën over menselijkheid, maar die heb je overal.

Ik ben er bij dit soort dingen altijd voor om er 's een keer een punt achter te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...