Jump to content
Geplaatst:
comment_234810

Wat vind jij nu eigenlijk het sterkste punt van GTA2?

Zeg hier je mening: bijvoorbeeld, de vrijheid van het spel, de wapens, of de missies die erin verwerkt zitten, zeg ook meteen het liefst waarom...

Ik vind persoonlijk de vrijheid en de sfeer in het spel een van de sterkste punten, telkens als GTA2 speel, vind ik het op de een of andere manier er heel "gezellig" uitzien :Y ...

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_245802

De vrijheid is goed. Ga en sta waar je wilt. Steel wat je wilt.

De sfeer is ook goed. En de politie zijn natuurlijk ook leuk om te ergeren. :D

Geweldig spel gewoon.

Geplaatst:
comment_245805
De vrijheid is goed. Ga en sta waar je wilt. Steel wat je wilt.

De sfeer is ook goed. En de politie zijn natuurlijk ook leuk om te ergeren. :D

Geweldig spel gewoon.

Ben het helemaal met je eens ;)

Geplaatst:
comment_245834

ja het is een goed spel vooral als je eens lekker de beest uit wil hangen

minpunt is dat als je een missie voor de ene gang doet de andere gang je gaat haten :(

Geplaatst:
comment_248356

ik vond de sfeer ook heel leuk dat is net zo bij vc die sfeer hoe ik gewoon van, de sfeeren zijn natuurlijk wel anders maar ze zijn allebij leuk, minpunten weet ik zo niet maar ze zijn er wel, als je bijv gaat vergelijken naar gta 3 kan je er zoveel opnoemen

Geplaatst:
comment_248693
ik vond de sfeer ook heel leuk dat is net zo bij vc die sfeer hoe ik gewoon van, de sfeeren zijn natuurlijk wel anders maar ze zijn allebij leuk, minpunten weet ik zo niet maar ze zijn er wel, als je bijv gaat vergelijken naar gta 3 kan je er zoveel opnoemen

GTA2 kent 1 minpunt, (voor mij dan), details... :sst:

Geplaatst:
comment_251384

Ik vind het onrealisme echt leuk. Er zit ook geen verhaallijn in ofzo... In bijvoorbeeld Vice City moet je eerst het eerste deel uitspelen voordat je naar het leuke-auto-gedeelte kan :duh: .

En agenten die vliegenm omdat je toevallig een autobom midden op straat laat ontploffen enzo.

Geplaatst:
comment_251611
echt wel, en als die laugh.wav's die zijn echt :bonk:

Je kan met GTA Wave 3.0 geluiden importeren/exporteren en bewerken... Dan laat ik ze bijvoorbeeld super sloom gaan... Cooongraaaaaattuuulaaaatiiiooonssss...

oooooneeeeeehuuuuuunnddreeeeeeeedaaaaaaannnnndddfiiiiiiffftiiiiiieee peeeeeooppppllleee dooooooooowwwwwn!!!!!!! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.