Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Het sterkste punt van GTA2

Wat vind jij nu eigenlijk het sterkste punt van GTA2?

Zeg hier je mening: bijvoorbeeld, de vrijheid van het spel, de wapens, of de missies die erin verwerkt zitten, zeg ook meteen het liefst waarom...

Ik vind persoonlijk de vrijheid en de sfeer in het spel een van de sterkste punten, telkens als GTA2 speel, vind ik het op de een of andere manier er heel "gezellig" uitzien :Y ...

• Replies 45
  • Views 5.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

ik heb die geluidjes nu bij msn :puh: Echt lol :schater:

ik heb de wavjes vervangen door de nederlandse versie. Gedaan met deze handige site. Gewoon je tekst intypen in het Nederlands. En dan het wavje opslaan als......

Ik maak gta2 nederlands dus ik heb er wel wat gedaan. Wel geinig die oorspronkelijke.

maar dan zijn de geluidjes wel minder droog zeker :N

edit: ik heb het ff geporobeerd -> lache stem :puh:

Edited by Lakser_u

Moet je is in de GXT editor kijken, heerlijk droog... :schater:

Ik zie alleen maar y!MISSION COMPLETED!! en dat soort dingen, niet echt grappige ofzo... :sst:

ik heb de wavjes vervangen door de nederlandse versie. Gedaan met deze handige site. Gewoon je tekst intypen in het Nederlands. En dan het wavje opslaan als......

Ik maak gta2 nederlands dus ik heb er wel wat gedaan. Wel geinig die oorspronkelijke.

Ey man, bedankt voor de tip. Is echt vet. Maar ik ben het wel eens met die andere ventjes, als je het vertaald ofzo dan is het een stuk minder droog.

Ik vind de gangs het leukste, vooral als ze je echt haten en met z'n allen achter je aan lopen met molotov cocktails. :schater:

Ik vind de gangs het leukste, vooral als ze je echt haten en met z'n allen achter je aan lopen met molotov cocktails. :schater:

ja dat is heel leuk

De lol die je eraan kan beleven, ik vind GTA2 niet echt een serieuze GTA namelijk ^^.

• 3 weeks later...

Toen ik GTA2 voor het eerst speelde bij mijn neef, 3 à 4 jaar geleden stond ik versteld van de vrijheid. Je hebt een stad en je kan overal heen waar je wilt. Je kan ook alles doen wat je wil; voorbeeldig zijn en mooi stoppen voor het rode licht, of de wegpiraat spelen die iedereen omverrijdt, of de terrorist die onschuldigen lastigvalt.

Ik vond de autoradio, de schade-effecten en de boer-scheeteffecten màchtig. :Y

:cya:

sterkste punt van gta 2.. hmmz..

ik denk dat je online kan spelen, ik vind dat echt vet en mis het meschien wel in de anderen gta's want dat mta werkt bij mij niet lekker, en ik vind eigenlijk dat rockstar het gewoon in het spel moet doen..

De Multi-player is eingelijk het enigste wat niet bijdraagt aan de sfeer van GTA2... In mijn ogen tenminste, aangezien dit met de PSone niet eens kan! :Y

Ik vind de multiplayer, en ook dat je respect moet krijgen van gangs, en ik vond de missies ook leuk en niet zo heel moeilijk

• 1 year later...

dat je je auto met mijnen, olie en machine geweren kan uitrusten dat is echt gaaf

wat ik echt leuk vind is als je je spel saved.

Halleluja, another soul saved!!

:schater:

stuur me :D pm me voor mijn msn ;)

dat je je auto met mijnen, olie en machine geweren kan uitrusten dat is echt gaaf

wat ik echt leuk vind is als je je spel saved.

Halleluja, another soul saved!!

:schater:

das lachen he :schater:

Edit: kan je ook je eigen muziek ik gta2 zetten ?

Edited by mrtuning