MrKooKie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 echt wel, en als die laugh.wav's die zijn echt Je kan met GTA Wave 3.0 geluiden importeren/exporteren en bewerken... Dan laat ik ze bijvoorbeeld super sloom gaan... Cooongraaaaaattuuulaaaatiiiooonssss... oooooneeeeeehuuuuuunnddreeeeeeeedaaaaaaannnnndddfiiiiiiffftiiiiiieee peeeeeooppppllleee dooooooooowwwwwn!!!!!!! Reageren
Lakser_u Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik heb die geluidjes nu bij msn Echt lol Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik heb de wavjes vervangen door de nederlandse versie. Gedaan met deze handige site. Gewoon je tekst intypen in het Nederlands. En dan het wavje opslaan als...... Ik maak gta2 nederlands dus ik heb er wel wat gedaan. Wel geinig die oorspronkelijke. Reageren
Lakser_u Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) maar dan zijn de geluidjes wel minder droog zeker edit: ik heb het ff geporobeerd -> lache stem Bewerkt: 22 oktober 2005 door Lakser_u Reageren
need my speed Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Moet je is in de GXT editor kijken, heerlijk droog... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Moet je is in de GXT editor kijken, heerlijk droog... Ik zie alleen maar y!MISSION COMPLETED!! en dat soort dingen, niet echt grappige ofzo... Reageren
Girl Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik heb de wavjes vervangen door de nederlandse versie. Gedaan met deze handige site. Gewoon je tekst intypen in het Nederlands. En dan het wavje opslaan als......Ik maak gta2 nederlands dus ik heb er wel wat gedaan. Wel geinig die oorspronkelijke. Ey man, bedankt voor de tip. Is echt vet. Maar ik ben het wel eens met die andere ventjes, als je het vertaald ofzo dan is het een stuk minder droog. Reageren
maarte41 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik vind de gangs het leukste, vooral als ze je echt haten en met z'n allen achter je aan lopen met molotov cocktails. Reageren
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik vind de gangs het leukste, vooral als ze je echt haten en met z'n allen achter je aan lopen met molotov cocktails. ja dat is heel leuk Reageren
Thabit Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 De lol die je eraan kan beleven, ik vind GTA2 niet echt een serieuze GTA namelijk ^^. Reageren
VforV Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Toen ik GTA2 voor het eerst speelde bij mijn neef, 3 à 4 jaar geleden stond ik versteld van de vrijheid. Je hebt een stad en je kan overal heen waar je wilt. Je kan ook alles doen wat je wil; voorbeeldig zijn en mooi stoppen voor het rode licht, of de wegpiraat spelen die iedereen omverrijdt, of de terrorist die onschuldigen lastigvalt. Ik vond de autoradio, de schade-effecten en de boer-scheeteffecten màchtig. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 sterkste punt van gta 2.. hmmz.. ik denk dat je online kan spelen, ik vind dat echt vet en mis het meschien wel in de anderen gta's want dat mta werkt bij mij niet lekker, en ik vind eigenlijk dat rockstar het gewoon in het spel moet doen.. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 De Multi-player is eingelijk het enigste wat niet bijdraagt aan de sfeer van GTA2... In mijn ogen tenminste, aangezien dit met de PSone niet eens kan! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Ik vind de multiplayer, en ook dat je respect moet krijgen van gangs, en ik vond de missies ook leuk en niet zo heel moeilijk Reageren
PIERRO P Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 dat je je auto met mijnen, olie en machine geweren kan uitrusten dat is echt gaaf wat ik echt leuk vind is als je je spel saved. Halleluja, another soul saved!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.