Jump to content

Bedrijven


Juice

Recommended Posts

heeej. ik heb erges gelezen dat je minstens 6 bedrijven moet hebben voor je weer een echte missie krijgt. ik zit nu op 35%

Bedrijven:

Sunshine Autos

Malibu Club

Huizen:

Ocean View

El Swanko Casa

Vercetti Estate

ik ga denk nog de pole position kopen.

wie weet er mooie maar toch goede bedrijven?

alvast bedankt.

PS. ik heb gehoord dat als je het spel uit hebt gespeeld dat er dan nog een extra deurtje opengaat in pole position... ga dat open als je helemaal 100% hebt gehaald of als je alle missies van vice icty hebt gehaald?

Link to comment
Delen op andere websites

PrintWorks moet je inderdaad kopen. Daar moet je bijna de laatste missie doen.

Je moet de Film Studios kopen. Die missies moet je ook doen.

Er gaat één deurtje bij Pole Position open als je 100% hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik gewoon alle bedrijven kopen, omdat je ze allemaal nodig hebt om het spel 100 % uit te spelen. De leukste vind ik de Filmstudio's.

Het deurtje bij Pole Position gaat niet open bij 100%, maar als je Pole Position hebt 'uitgespeeld'. Dit doe je door het 1e deurtje binnen te gaan en daar $200 dollar uit te geven. Dit moet je daarna nog een keer doen en dan gaat dat laatste deurtje open.

Link to comment
Delen op andere websites

heeej. ik heb erges gelezen dat je minstens 6 bedrijven moet hebben voor je weer een echte missie krijgt. ik zit nu op 35%

ik ga denk nog de pole position kopen.

wie weet er mooie maar toch goede bedrijven?

PS. ik heb gehoord dat als je het spel uit hebt gespeeld dat er dan nog een extra deurtje opengaat in pole position... ga dat open als je helemaal 100% hebt gehaald of als je alle missies van vice icty hebt gehaald?

Je kunt beter eerst de kleine bedrijven kopen en dan de grootste, want zo kun je makkelijk weer geld terug verdienen. Dus koop bijvoorbeeld eerst de Boatyard..

Ik vind de Malibu Club het mooiste bedrijf, want je krijgt er mooie missies voor en het bedijrf is op zichzelf mooi :Y

Als je de strip club hebt gekocht hoef je maar $600 aan de danseres te besteden en je hebt de 'missie' voor de stripclub gehaald. Nu is ook het andere kamertje open en kun je daar ook een act krijgen van een danseres.

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
PS. ik heb gehoord dat als je het spel uit hebt gespeeld dat er dan nog een extra deurtje opengaat in pole position... ga dat open als je helemaal 100% hebt gehaald of als je alle missies van vice icty hebt gehaald?

Het deurtje gaat NIET open als je het 100% hebt uitgespeelt want je moet bij het eerste deurtje links 600 uitgeven en dan weggaan, dan gaat die deurtje open :'D

Heb het zelf al gedaan namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

600$?? ik dacht juist dat ik 30min moeten laten wachten

en dan gaat die deur open juist? of 600$?

jah ik kan nieet want heb momenteel GTA Long Night een mod voor gta vc :puh:

heb jij 30 minuten dat wijf op je beeldscherm laten dansen??? :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig zit er geen functie op de PC die controleerd of je geduurende de hele tijd ($600) ook naar het schern moet zit te kijken. Dit is een prima missie om onder het eten te doen, je zet tommy in het kamertje bij die danseres, en gaat dan lekker aan tafel om te eten. Als je terugkomt, is de missie klaar :puh::P

Om even op de originele vraag terug te komen:

De voorwaarden om de laatste twee storyline missies te krijgen zijn:

* De Vercetti mansion missies "PASSED"

* Minimaal 6 bedrijven gekocht en hun missies "PASSED" ($600 uitgeven in pole-position is ook een missie)

* Een van deze 6 bedrijven moet de print-works zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...