NandroDavids Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik heb GTA Vice City al eens 100% uitgespeeld en toen had ik een Apache staan op het helipad in Ocean Beach. Dit had ik gekregen toen ik alle Hidden Packages had gevonden. Ik ben nu een nieuw spel begonnen en heb weer alle Hidden Packages, maar nu staat er geen Apache op het helipad in Ocean Beach. Weet iemand hoe dit kan Reageren
Svenie Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik weet niet of het er wat mee te maken heeft maar heb je al alle eilanden vrijgespeeld en ik dacht dat de hunter bij foxter airbais was Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ik weet niet of het er wat mee te maken heeft maar heb je al alle eilanden vrijgespeeld Hoe kan ik nou alle Hidden Packages hebben als ik nog niet overal kan komen? (behalve dan met het trucje in het trucjes-topic) Hij staat inderdaad ook in de legerbasis, maar volgens mij hoort de Apache ook op het helipad in Ocean Beach. Reageren
Svenie Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 nou wat je ook kan hebben (heb ik ook gehad) is dat hij er gewoon niet altijd staat je kan eens ver weg rijden of je spel eens opnieuw opstarten mischien zorgt dat ervoor ik kan geen andere reden bedenken Reageren
Gangsta Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Dit is vaak ook bij mij zo. Geen nood, de Apache (Hunter) kan terugkomen. Bij mij is die er ook vaak niet, maar na een tijdje rond rijden en dan weer naar Ocean Beach toegaan en dan zie je hem misschien wel. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 je moet de missie keep youre friends close eerst uit spelen en dan staat ie erLOLOL Reageren
Johan O. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 je moet de missie keep youre friends close eerst uit spelen en dan staat ie erLOLOL SPAM zoals ze al zeggen gewoon ff wegrijden en dan terugkomen en dan staat ie der weer Reageren
Baffie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Het antwoord op het begin is dit: Als je de 100 hidden packages vóór de missie Keep Your Friends Close gehaald hebt, staat de Hunter op de Foxter Air Base. Na de missie Keep Your Friends Close staat de Hunter ook op de helipad in Ocean Beach. Als je de 100 Hidden Packages ná de missie Keep Your Friends Close gehaald hebt, staat de Hunter op de helipad in Ocean Beach. Na de missie Keep Your Friends Close staat de Hunter ook op de Foxter Air Base. Hier hebben we het al wel eens vaker over gehad, maar dit is dus de oplossing ervoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.