Jump to content

Apache


NandroDavids

Recommended Posts

Ik heb GTA Vice City al eens 100% uitgespeeld en toen had ik een Apache staan op het helipad in Ocean Beach. Dit had ik gekregen toen ik alle Hidden Packages had gevonden. Ik ben nu een nieuw spel begonnen en heb weer alle Hidden Packages, maar nu staat er geen Apache op het helipad in Ocean Beach. Weet iemand hoe dit kan :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het er wat mee te maken heeft maar heb je al alle eilanden vrijgespeeld

Hoe kan ik nou alle Hidden Packages hebben als ik nog niet overal kan komen? :duh: (behalve dan met het trucje in het trucjes-topic)

Hij staat inderdaad ook in de legerbasis, maar volgens mij hoort de Apache ook op het helipad in Ocean Beach.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is vaak ook bij mij zo. Geen nood, de Apache (Hunter) kan terugkomen. Bij mij is die er ook vaak niet, maar na een tijdje rond rijden en dan weer naar Ocean Beach toegaan en dan zie je hem misschien wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het antwoord op het begin is dit:

Als je de 100 hidden packages vóór de missie Keep Your Friends Close gehaald hebt, staat de Hunter op de Foxter Air Base.

Na de missie Keep Your Friends Close staat de Hunter ook op de helipad in Ocean Beach.

Als je de 100 Hidden Packages ná de missie Keep Your Friends Close gehaald hebt, staat de Hunter op de helipad in Ocean Beach.

Na de missie Keep Your Friends Close staat de Hunter ook op de Foxter Air Base.

Hier hebben we het al wel eens vaker over gehad, maar dit is dus de oplossing ervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...