Joriz Geplaatst: 1 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2004 Plaats in deze topic alle grappen die de makers in het spel hebben gestopt! Ik heb er al 1 gevonden als voorbeeld: Bowling Ball tent Met opschriften: - Please bring your own balls :lol: - Only two balls per aisle - Balls for hire Dus plaats hier ook je grappige screens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 3 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2004 Als je naar het helipad op vercetti estate gaat, staan er 2 rood-oranje tonnen Als je erin kijkt zit er lava in hier nog 1: In de caravan van phill in "phills place" hangt in zijn slaapkamer een poster van Soldiers of Misfortune met als onderschrift: They left together, They came back in pieces thx voor de tip Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2004 Cool Hopelijk hebben andere ook nog coole screenshots! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2004 (bewerkt) Heeej cool die screenshots....maaruh....hoe krijg je ze erop ...uploade..ofzow... Edit door Joriz: Op een server zetten op het internet en dan de IMG knop gebruiken als je een bericht post. Nu kunnen alleen Moderators en admins uploaden. Ik ga effe kijken of het haalbaar is dat gewoone leden ook kunnen uploaden. Bewerkt: 22 januari 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 24 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2004 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 30 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2004 nee, nu kan jij ook wel plaatjes plaatsen, maar dan moet je ze eerst op een server zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 30 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2004 nee, nu kan jij ook wel plaatjes plaatsen, maar dan moet je ze eerst op een server zetten. Volgens mij hoeft dat niet meer, want Joriz er voor gezorgt dat op leden plaatjes kunnen uploaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2004 Volgens mij hoeft dat niet meer, want Joriz er voor gezorgt dat op leden plaatjes kunnen uploaden Alleen moderators en superleden normale leden kunnen dat niet. Want anders zou iedereen rommel plaatsen. Moderators en superleden kunnen uploaden door een plaatje als bijlage toe te voegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Winghack Geplaatst: 7 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2004 Hier ook nog een mooie , vind ik air guitars from $199 en die tent ernaast met Jack's Prosthetics it won't cost you an arm or a leg ps sorry voor groote pic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 8 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2004 Wat voor een bestand moet het zijn??? ik heb een bmp bestand maar die krijg ik er niet op. hij laad wel maar ik zie hem verder niet staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 8 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2004 Een bmp bestand is enorm groot! maak er een .jpg van, dat kan gewoon in paint! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 13 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2004 aan de overkant van het huis vercetti staat er ergens in een garage een wasmachine: handig als je je kleren wil wassen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 24 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2004 Yo dat krijg ik niet zo vaak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 1 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2004 Ik heb ook een leuke maar alleen geen screenshots, een strandbal bij de golfclub leaf links, als je er tegen aan loopt, vliegt ie weg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 Ja die ligt in de bad he die bal dat is lachuh :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.