Trax Geplaatst: 2 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2004 Al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2004 sorry voor de dubbelpost maar is er nou niemand geinterresseert in mijn joke??? <_< Ik vind hem wel geinig :lol: Hier nog eentje, je moet characters uit GTA 3 kapot schieten, waarschijnlijk allang bekend bij iedereen, maar ik deed deze missie net pas voor het eerst.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Vuur in water? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 haha hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Raar. Ps., hoe kommie aan die kleding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 haha hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als het goed is kan jij het ook. Het is idd raar. Raar.Ps., hoe kommie aan die kleding? Jetpack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 haha hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als het goed is kan jij het ook. Het is idd raar. Raar.Ps., hoe kommie aan die kleding? Jetpack jah maar HOE??? het gaat toch niet vazelf...molorov cocktail ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 Ah.. kom op zeg! Ik heb zelfs een Molotov Cocktail in mij hand <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 och ja nu zie ik het...er zit een streep van het water voor dus je ziet het niet zo goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2004 och ja nu zie ik het...er zit een streep van het water voor dus je ziet het niet zo goed Rechtsbovenin staat zelfs het icoontje :blink: btw. Volgens mij zijn je beeldscherm instellingen een beetje verkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 (bewerkt) heey ik heb ook nog een joke gevonden!!!! maar hij is best ordinair...ik was met de jatpack aan het rondvliegen toen ik dit zag: (kijk naar de lampjes in het flatgebouw) Hijs goed! Maar verder: Kijk de screen...soms zijn auto's ineens verdwenen! En één ding, hij is echt niet afgeslaan dat beloof ik je! Bewerkt: 13 juli 2004 door ThabiT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Lol. Na twee keer achterom kijken :blink: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Lol. Na twee keer achterom kijken :blink: :lol: Euhm hoe bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Was hij in 1 keer weg? :blink: Toen je bleef kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Oh zo...neej dat niet...ik keek achterom maakte die screen plakte hem in paint ging ik weer naar VC en toen keek in weer achterom en toen was ie weg en ik weet het 100 % zeker dat hij niet was afgeslaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.