Eclipse Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 ik vind het egt jammer dat dat spel zo gemaakt ik zie je net een supervette wagen, draai je je ff om voor wat gangs af te knallen en dan wil je je wagen pakken en dan is hij weg. :angry: egt fustrerend <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Hier...dit heb ik zelf verandert in paint: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Srry voor de dubbelposts maar je kan maar 1 plaatje per keer uploaden. Kijk, hier vlakbij de Pole Position zit een winkel met GTA III personages erop. Zie screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Haha, die is al oud. Maar hij blijft nog altijd leuk. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Dat is mans thabit gebruikt mijn skins B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Dat is mans thabit gebruikt mijn skins B) Huh? Dat is het T-shirtje met: I completed Vice City and all I got was this lousy t-shirt. Of bedoel je die rooie 'dragon'? B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 haha kijk eens: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 :huh: Naja, hoe kan dat nou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Huh, hoe krijg je dat voor mekaar dan. :huh: Vet raar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 met zo'n soort sunshine auto's..daar kan je vanalles aan de auto aanpassen..ik vond het best geinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Grappige dingen in GTA VC... Dan zijn we nog wel even bezigIs er wel eens iemand in appartement 3A geweest? Nee? Tis een beetje lastig uit te leggen, maar probeer me te volgen; Ga naar het meest zuidelijke hospitaal op het eerste eiland. Loop richting Pay 'n' Spray. Naast de Pay 'n' Spray staat een laag oranje/roze gebouw. Loop naar dat gebouw. Loop er omheen totdat je een open deur gevonden hebt, op de eerste verdieping. Ga de deur door en je bent in appartement 3A. Het lijkt erop dat er een drugsdeal niet helemaal naar wens verlopen is; de koffer vol met drugs staat er nog, enne... uhm... kijk zelf maar in de badkamer En dan ligt er nog het een en ander in het water; autowrakken, scheepswrakken, een duikboot, lijken met een blok beton aan hun been... De boot die je in GTAIII opblaast ligt in GTA VC aangemeerd! Alleen hier is de boot nog helemaal intact. Vlieg met een heli over de zwembaden in Starfish Island en kijk naar de vorm! En er is nog véél meer... kan je mischien een screenshot maken? ik kan het echt niet vinden,misschien een screenshot van die deur waardoor je naar binnen kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Hij staat ook wel op GTAgames en dan bij Glitches & Tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 dat is apartemet 3C ik zoek apartement 3A Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 dat is apartemet 3Cik zoek apartement 3A Lantyz bedoeld Appartement 3C. Appartement 3A is er niet.. Tenminste.. Die heb ik nog nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 cortez zou jij mij eens dat plaatje dat op jou sig staat op kunnen sturen? dan kan ik als je dat wil een mooiere maken (dat wil ik wel voor iedereen doen btw :rolleyes: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.