Arjen Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 cortez zou jij mij eens dat plaatje dat op jou sig staat op kunnen sturen?dan kan ik als je dat wil een mooiere maken (dat wil ik wel voor iedereen doen btw :rolleyes: ) Haha.. Denk je dat ik zelf niet iets beters kan maken :lol: Ik ben bezig met 1, maar die heb ik niet af. Daarom heb ik deze even snel gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 (bewerkt) Als je met je sniper op het petje van zo'n bewaker richt ( die in de mall te vinde zijn ) staat er pig. Natuurlijk betekend dit Patrol Invest Group, maar toch wel grappig. Mischien kan iemand anders er effen een screen van plaatse. Bewerkt: 2 augustus 2004 door Tegh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 Look at this: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 En deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 6 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2004 als je op het tafeltje ernaast kijkt dan zie je ook nog verschillender leuke foto's :lol: ik raad je wel aan om er met een sniper naar te kijken want ze zijn nog al klein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Als je met je sniper op het petje van zo'n bewaker richt ( die in de mall te vinde zijn ) staat er pig. Natuurlijk betekend dit Patrol Invest Group, maar toch wel grappig. Je moet ook 's op zijn gezicht letten; hij heeft een heel erg varkensachig gezicht :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flotje Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 wisten jullie al dat je garnaten bij de ammunation in bijv. de north poit mall van de muur af kan schieten. ik speelede het op de pleaystation2 en ik schoot met de m50 ofzo de garnaten van de muur. ik wist niet dat dat kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 haha dat wist ik ook niet...ik zal eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2004 Als we goed kijken op het plaatje van Mitch waar Candy op dat schilderij staat zie je ook de drank in Jerrycans van Lovefist (''Boomshine'') op de tafel staan! (Dat drankje waar je die gasten voor een bepaalde missie mee moet oppeppen.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 Kan jij dat lezen dan? :blink: Ik zie alleen rode vage krabbels! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 haha ik kan het lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 (bewerkt) Als we goed kijken op het plaatje van Mitch waar Candy op dat schilderij staat zie je ook de drank in Jerrycans van Lovefist (''Boomshine'') op de tafel staan!(Dat drankje waar je die gasten voor een bepaalde missie mee moet oppeppen.) Nee, daar staat "Hot'n Sticky" op, kijk maar eens met een sniper daarna! Bewerkt: 22 augustus 2004 door Mitch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Maar het moet volgens mij gewoon Boomshine voorstellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Boomshine staat op een gegeven moment in je hotelkamer op Ocean View (zie de screenshot van die doorgehakte hidden package in een ander topic). Volgens mij is dat spul wat hier op tafel staat dat spul wat Phil Cassidy brouwt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2004 Maar het moet volgens mij gewoon Boomshine voorstellen. Hm.. Raar. Ik lees ook Hot'n Sticky :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.