D-Evil Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Hey, kben nieuw, hoe met je ingame screenshots maken :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Hey, kben nieuw, hoe met je ingame screenshots maken :unsure: Met de Ultimate Trainer kan je screenshots maken! Download hem hier! Je kan ook Print Screen gebruiken dat staat bovenaan de knoppen Home, End, Delete enzo! Dat doe je zo: Druk Print screen voor screenshot (afkorting: PrtScn), daarna ga je naar Paint, daarna druk je bewerken en dan plakken (bewerken staat bovenaan)! Als hij te groot is kan je hem ook verkleinen, daarna ga je naar Afbeelding en dan druk je op Uitrekken/hellen! Vul je getal in (60 of 50 is meestal precies goed)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-Evil Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 hartstikke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2004 (bewerkt) Haha dit is wel erg 18+ :lol: Bewerkt: 1 september 2004 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 Haha dit is wel erg 18+ :lol: jeetje* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 Die tekst er ook onder :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 Haha dit is wel erg 18+ :lol: Wat zijn jullie een stelletje viespeuken zeg maarre voor mij is het geschikt ik ben 18+ maarre wel een leuke screen maargoed hebben jullie nog meer screens?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 Haha dit is wel erg 18+ :lol: hahaha echt lache, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2004 hebben jullie nog meer geinige screens??? ik heb er geen 1 sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 hehe check...was aant BBQ-en in VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 iets teveel spiritus gebruikt rambo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 iets teveel spiritus gebruikt rambo Iets te veel!!!!!!!!!!!!!!!!! :ph34r: :ph34r: Kickuh sreen man echt gaaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 hehe check...was aant BBQ-en in VC haha volgens mij heeft Rambo er iets te veel kerosine erbij gedaan maarre wel een mooie screen. wat ging je maken?? Gebraden Hunters??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 wow hij is idd erg cool maar had je geen last van een lage framerate met zo veel.. uhm brandhout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2004 Haha dit is wel erg 18+ :lol: Hoe is het mogelijk! :blink: Deze had ik laatst ook en ik wilde het hier ook neer zetten! Grmbll... <_< :angry: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.