Thabit Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Geplaatst: 14 september 2004 Whee, braadworsten naar de al-qaida! Reageren
metallicaman Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 Die screenie was letterlijk een 'apachekebab' , nog bedankt trouwens voor die ultimate trainer! Reageren
liltuner Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 sodemieter hoezo gebraden mensjuhs? Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2004 Dit is ook wel een goeie screenshot precies op het goede moment genomen! Reageren
Ken-D Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Lol lijkt net de matrix. Allemaal van die Bullet Time sprongen Postaldude Reageren
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Ja die ligt in de bad he die bal dat is lachuh :lol: Die is er ook bij een ander huis op starfish island! Volgens mij zelfs twee! Een bal bij het huis van de brug van starfish island naar vice point (waar ze dat gebouw aan het bouwen zijn dat je half opblaast!!!!) Het huis heeft een leeg zwembad met die sheetah voor de deur! En de andere bij zee op star fish island een huis met een zwembad met water in! Reageren
cjsa Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 waneer mag ik screenshots plaatsen :huh: Reageren
supersjaak Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 als je mensen achter je aan gaat moet je in een helikopter stappen en als ze de deur vast hebben moet je omhoog gaan dan staat ie eerst op de grondt en dan vliegt het mannetje omhoog :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 waneer mag ik screenshots plaatsen :huh: Als je Super Lid bent. Je word gekozen als Super Lid door Moderators, Super Leden, Admins en God Mods. Mja.. Dit is een beetje offtopic. Graag volgende keer in PM vragen, cjsa Reageren
L-Yah Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Het is mij opgevallen dat de maan in VC een heel debiel gezicht heeft:P Reageren
Arjen Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Het is mij opgevallen dat de maan in VC een heel debiel gezicht heeft:P Schiet er maar eens met de sniper op! Dan zie je iets leuks.. Degene die het al weten niet verklappen. :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ? :huh: Nog nooit gedaan. Dat ga ik eens proberen! Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Schiet er maar eens met de sniper op! Dan zie je iets leuks.. :lol: De eerste keer dat ik dat deed schrok ik me de pleuris En van dat gezicht: Ik dacht dat dat mijn maffe fantasie was, maar er zijn dus toch meer mensen die het zien! Reageren
Melchior Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Hahaha! :lol: Als we dat in het echt zien, is er iets goed mis met de aantrekkingskracht van de aarde! Reageren
-Niels- Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 als je bij malibu bent dan moet je agter de bar gaan staan en dan in de hoek ergens op 2 kasten springen van laag en dan naar de hoge en dan moet je weer springen ofzo en dan loop je op iets onzichtsbaar tis mij nog nooit glukt maar men broer wel das wel lijp loop je over die dansende mensen heen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.