Jump to content

zwemmen en fietsen


Insane

Recommended Posts

dit vond ik op de site van Bart Sm*t

Grand Theft Auto Liberty City PSP

Wordt 28 okt verwacht!

Liberty City Stories speelt zich drie jaar voor Grand Theft Auto III af. Je kruipt in de huid van Tony Cipriani. Tony is een beginnende crimineel en moet zich naar de top van de onderwereld zien te werken. Dit doet hij door verschillende missies uit te voeren. De missies zullen een stuk korter zijn dan dat je gewend bent. Ter compensatie zullen er wel meer missies aanwezig zijn.

Verder zitten alle onderdelen die je van een Grand Theft Auto-spel mag verwachten in Liberty City Stories verwerkt. Je hebt weer een enorme wereld tot je beschikking, die je met tientallen wapens onveilig kunt maken. Verplaatsen doe je lopend, rennend, zwemmend of met auto's, motoren, fietsen en boten. De voertuigen zijn deels nieuw en deels uit voorgaande delen geïmporteerd.

ze beweren dat je ook kan zwemmen en fietsen, ik heb meerdere keren op dit forum gelezen dat het niet mogelijk is om te zwemmen, ik vraag me nou af:

kan je nou zwemmen en fietsen of kletst Bart Sm*t maar wat?

Link to comment
Delen op andere websites

dit vond ik op de site van Bart Sm*t

Grand Theft Auto Liberty City PSP

Wordt 28 okt verwacht!

Liberty City Stories speelt zich drie jaar voor Grand Theft Auto III af. Je kruipt in de huid van Tony Cipriani. Tony is een beginnende crimineel en moet zich naar de top van de onderwereld zien te werken. Dit doet hij door verschillende missies uit te voeren. De missies zullen een stuk korter zijn dan dat je gewend bent. Ter compensatie zullen er wel meer missies aanwezig zijn.

Verder zitten alle onderdelen die je van een Grand Theft Auto-spel mag verwachten in Liberty City Stories verwerkt. Je hebt weer een enorme wereld tot je beschikking, die je met tientallen wapens onveilig kunt maken. Verplaatsen doe je lopend, rennend, zwemmend of met auto's, motoren, fietsen en boten. De voertuigen zijn deels nieuw en deels uit voorgaande delen geïmporteerd. 

ze beweren dat je ook kan zwemmen en fietsen, ik heb meerdere keren op dit forum gelezen dat het niet mogelijk is om te zwemmen, ik vraag me nou af:

kan je nou zwemmen en fietsen of kletst Bart Sm*t maar wat?

en heb jij ooit een maffia gezien wat met de fiets een opdracht doet

ik zelf niet

Bewerkt: door azibit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...