AmsterdamBoy Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 YEAHHH!!! Post hier je vreugde op!! Reageren
RTS Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Voetbal: Oranje ongeslagen naar WK PRAAG (ANP) - Het Nederlands elftal heeft zich zaterdagavond in Praag ongeslagen geplaatst voor het eindtoernooi om de wereldtitel, volgend jaar zomer in Duitsland. Oranje won met 2-0 van concurrent Tsjechië en verzekerde zich daarmee vroegtijdig van de eindzege in groep 1. Rafael van der Vaart en Barry Opdam scoorden in de eerste helft. Doelman Edwin van der Sar stopte bij een stand van 0-0 een strafschop van Rosicky. Nederland sluit woensdag het WK-kwalificatietoernooi in Amsterdam af tegen Macedonië. Met 31 punten uit elf duels is Oranje de best presterende ploeg in het Europese kwalificatietoernooi voor het WK. Het wereldkampioenschap in Duitsland begint op 9 juni en eindigt op 9 juli. De loting is op 9 december in Leipzig, een van de twaalf speelsteden van het toernooi. Bron Oranje.nl Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik vind het gewoon heel erg goed! En ik denk dat ze het nog aardig ver gaan schoppen op het WK zelf! Reageren
Pitbull Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 proficiat , belgie heeft het niet gehaald Reageren
RGA Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 zo dus nederland heeft gewonne heb het nie kunne kijke wij kunnen geen talpa aan stom joh er ligt niet door het hele dorp kabel en wij wonen best achteraf en dan hebben we schotel en dan moet je extra betalen voor talpa een abonement. en dat hebben wij nog niet ,maar dat krijgen we gellukig wel (en k had nog nie op teletekst gekeken, maar nu weet ik het )Maar nederland gaat ver komen ze zijn echt goed Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 nu zijn er meerde teams geplaatst Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 heerlijk lekker van vdvaart en opdam Nederland speelde heel goed Reageren
Johan O. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 mooi spel egt, alleen een geel voor ned. ORANJE IS NR.2 VAN DE WERELD!! (en brazilië is nr.1) Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 mooi spel egt, alleen een geel voor ned.ORANJE IS NR.2 VAN DE WERELD!! (en brazilië is nr.1) dat wisten de voetbalfans al hoor Reageren
Synchro Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Feliciteerd Nederland , IK en mijn vader gaan in het WK 2006 juigen voor nederland! Belgie ligt er toch uit. Reageren
Gino Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Hmm toen ik het team van Tsjechie zag waar niet veel van over was wist ik dat ze wel zouden winnen . Maar die wedstrijd hadden ze toch nog bijv. met die penalty en de minuut daarna een goal toch wel heel veel geluk Maar vind oranje nu veel beter dan vorig jaar van basten doet het veel beter Reageren
Stino Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik vind Oranje ook spelen, en van Basten doet het goed, hij is nog ongelslagen sinds hij ze coached Reageren
Freestyle Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik was toen echt blij . Was al bang net als in de Europa cup, 2-0 Voorsprong en nog steeds 2-3 weggeven. Ik had vanochten op radio 538 Gehoord dat iets van 90% dacht dat nederland de finale zou halen. Da's misschien weer wat overdreven he.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 Toen het 0-2 d8 ik dat Tsjechie met 3-2 terug komt. zoals EK 2004 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.